![]() |
Duitse sosse bewijst een goede sos te zijn !
Duitse politica neemt de benen na leugens over haar cv
Citaat:
|
Zo kennen we de sossen: vals en leugenachtig en crimineel tot op het bot. Overal zijn ze hetzelfde.
|
Blijkbaar heeft de SPD van Essen zijn huiswerk niet goed gedaan door haar op de lijst te plaatsen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Men gaat ervan uit dat je de waarheid spreekt en schrijft over jezelf. Het enige wat in orde moet zijn, is je bewijs van goed gedrag en zeden. Ik kan het weten, ik heb ook al meermaals op lijsten gestaan. |
Anissa Temsamani
|
11 jaar een riante vergoeding opgestreken op basis van valse informatie, je moet het maar presteren.
|
Citaat:
(ik herinner me een verhaal in de krant waaruit bleek dat de VLD-afdelingen meer centen krijgen van de hoofdzetel voor elk aangebracht aangesloten lid, dan dat het lidgeld bedraagt. Wat deed de lokale voorzitter van de kleine afdeling: hij betaalde voor gans zijn familie ... , maar minstens één van hen was al enkele jaren lid van de nva ... Dat laatste lidmaatschap was uit overtuiging.) . |
Citaat:
Dit vergat ik nog, de mensen (lees: de kiezers) kozen daar naar het schijnt zelf voor. :-D |
Die mevrouw doet met de Duitse overheid wat het Verenigd Koninkrijk momenteel met de ganse EU probeert te doen...
|
Misschien is ze volop aan het radicaliseren. 8O
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Om verkozen te worden maakt het niet uit of je een doctoraat hebt of diploma avondschool houtbewerking (no offence). Lieg je erover en wordt je gepakt, heb dan ook de moed om hierover te communiceren. Trek daarna ook de nodige conclusies. Doe een beetje aan zelfreflectie en vraag je af of je echt wel de persoon bent die geschikt is voor de functie, rekening houdend met de leugen.
|
Dubbel
|
Citaat:
Niemand had ooit klachten. |
Citaat:
Maar dat is een vraag die we over het grootste deel van onze "volksvertegenwoordigers" overal kunnen beginnen stellen. Neen,"vergaderen" is NIET werken,werken is iets BEREIKEN,een RESULTAAT kunnen voorleggen......:-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be