![]() |
Turkse journaliste ziet GTA IV cheats aan voor codes van staatsgreep
Turkije heeft bewijzen ...
Mijn gat ja. Het is een staatsgreep van ik kan niet meer. Ik ben benieuwd welke realistische of idealistische houding zou/zal aangenomen moeten worden door de navo, de eu, Vlaanderen en de diverse partijen in Vlaanderen. titel: Turkse journaliste ziet GTA IV cheats aan voor codes van staatsgreep link: http://www.4gamers.be/trailers/55369...an-staatsgreep In de link zie je een mooie detailfoto van het beruchte wapenlijstje. . |
Ik denk dat Erdogan zelfs bewijzen ziet van de staatsgreep wanneer hij in de pot kijkt nadat hij een bruine jongen eruit geperst heeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
We kennen: - gevoelens van racisme - een racistische overtuiging/mening - racistische bewoordingen/beweringen/beledigingen - racistische misdrijven ... Maar de meest authentieke: inderdaad ! Racistische gevoelens. Beheerst een mens zijn gevoelens ? Kan dat ? Je kan nalaten van ze te uiten; je kan ze verbergen; je kan je eigen gevoelens koesteren of verafschuwen ... maar kan je ze beheersen ? . |
misschien eens te raden gaan bij Turkse IT'ers. kunnen misschien een app ontwikkelen die anti Erdogan gevoelens detecteert. Iedere schuldige met anti Erdogan gevoelens dient dan op een gruwelijke en langzame manier gedood te worden.
|
Ik denk dat het nu in Turkije toestanden zijn gelijk in de Filipijnen:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be