![]() |
Obama belooft IS te vernietigen en haalt uit naar Poetin
BRON
Citaat:
Sorry Obama, zoals vele van uw andere uit de lucht gegrepen teksten die meestal wel 'leuk & mooi' gebracht worden, met het handje wuiven naar iemand in de zaal dat niet mag ontbreken toe komt ook dit totaal niet geloofwaardig over. :roll: |
Hij heeft nog een dag of honderd. In de eerste honderd won hij een nobelprijs, dus wie weet hoeveel hij in de laatste kan bereiken. ;)
|
Citaat:
|
Het Syrische regime is juist de grootste kracht op de grond tegen ISIS. Hypocriet tot en met van Obama.
|
Citaat:
Hij heeft de oorlogsagenda van het establishment verder gezet net zoals zijn voorganger Bush. Ze hadden gewoon een zwarte nodig om aan geloofwaardigheid te winnen. ![]() Nu roept hij op tot stemmen voor Clinton, het volgende marionetje van Washington DC. Volledig chantabel met haar criminele verleden, en haar campagne gesponsord door Goldman Sachs. Ik word boos als ik dagelijks naar die anti Trump - propaganda moet kijken. Als het aan Hillary (lees: Washington DC) ligt, is een nucleaire oorlog tegen het front Rusland - China inderdaad zeer mogelijk. De "conspiracy nuts" die een klein beetje besef hebben van geopolitiek, zien WWIII al heel lang komen. |
Citaat:
|
En Poetin bombardeert zogenaamd IS terwijl het in werkelijkheid Koerden zijn. Telkens weer worden de media tegen beter weten in op hun woord geloofd.
IS wordt door niemand iets in de weg gelegd behalve door de Irakezen zelf omdat ze weten wat hen bij verlies te wachten staat. |
Ze hebben zelfs opleidingskampen in Europa. In Bosnië.
Dat wordt door Martine Tanghe en trawanten onder de mat geveegd. |
Citaat:
De politiek leiders missen een strategie die resultaten oplevert. http://fd.nl/economie-politiek/11624...iet-te-stellen |
Citaat:
Misschien ligt het aan je leeftijd. |
Citaat:
|
Citaat:
-verzwakking en destabilisering van Europa, een economische vijand van de VS - Destabilisatie aan de zuidgrens van Rusland - Israel sterker dan ooit, vooral omwille van de perceptie tegenover arabieren en Islam. - chaos aan de grenzen van Iran - verzwakking van Assad, Ruslands grootste strategische bondgenoot in het MO Had Rusland niet tussenbeide gekomen, dan was Assad misschien al weg zodat IS en de "gematigd" allahakbarroepende en zelfmoordaanslagenplegende rebellen en misschien de koerden Syrië hadden kunnen onderverdelen. Turkije zou er niet zo slecht aan toe zijn. |
Op de een of andere manier komt IS niet echt op me over als een organisatie die eerlijk delen hoog in het vaandel heeft staan.
Niet dat ik beweer dat de huidige aanpak wel een oplossing is hoor, verre van... Citaat:
|
Gelukkig hebben wij nog Israel als bondgenoot in het MO.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be