![]() |
Moslims heersen in Birmingham
Een moslimpredikant staat in een winkelstraat een agent uit te dagen en te beledigen. De agent hoort het gelaten aan en druipt daarna af. Een massa "kansenjeugd" - die de hele tijd stonden te filmen met hun GSM - komt juichend uit de coulissen om de predikant schouderklopjes geven.
https://www.youtube.com/watch?v=1X8UZlWi5Ow |
Miljaarde toch hè. Hoe is het toch zover kunnen komen.
Ik heb het filmpje geeneens bekeken. Ik kan het niet. |
Citaat:
niks nieuws onder de zon |
Gebeurt in België spijtig genoeg ook. En dan is men verontwaardigd dat er leedvermaak is, wanneer er eentje van hun verongelukt.
|
Citaat:
Engeland moet Engeland blijven en geen moslimgebied worden voor zover het nog niet te laat is... |
Birmingham heeft een groep nodig die weet hoe de moslims aan te pakken. Een nieuwe versie van de Peaky Blinders.
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Birminghamstan. Een naamsverandering dringt zich op.
|
Citaat:
Ik blijf liever bij de goede kanten staan. De mondialisatie en immigratie en een verdere evolutie naar nog een grotere culturele maatschappij is niet tegen te houden. Beter de voordelen daarvan te intensifiëren dan te vechten tegen iets dat men beter begeleid (soms met zachte of harde dwang) dan af te blokken en dan toch opgescheept zitten met misnoegden die terugvallen op hun eigen groep of criminaliteit. |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs nu na de talrijke aanslagen worden ze door de naïef linkse kloten steeds uit de wind gezet. |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be