![]() |
Ik ben geband
Ik ben geband op een politiek correct forum dat niet meer aan cultuurrelativisme kon doen.
Ban tot gevolg. Wie wil voor mij opkomen? Be seeds of me.. |
welk forum?
|
Freethinker.
Topic: islam en Europa |
En meld ineens dat ik lafhartig geband ben achter de schermen.
Ze vermelden het niet eens onder mijn nickname. Gewoon geband omdat ik de eigenaar zijn ideologie begon te ontleden. "Ik kan niet meer politiek correct zijn dus ban ik maar" |
Is er op Politics.be een pagina waar je kunt lezen wie geband is? Tot op heden ben ik daar nog niet op gebotst.
|
Niet dat ik weet quercus.
Maar ik verwacht wel dat er minstens een handjevol mijn eer gaat beschermen! Waar wachten jullie op? Defend me! |
Citaat:
Dat is mijn forum, ik wist niet dat jij het was. |
Ik geloof U niet. Het is een Nederlander vanuit Thailand. Maar maak je toch maar lid en meld dat ik politiek correct afgestraft ben.
PUH LEASE! Pretty please? |
Of u nu terecht of onterecht geband bent, het kan mij niet schelen.
|
Maar ze zijn daar wel pro islam he. Ze relativeren de islam weg en steken alles op het Westen daar.
Pik je dat???? Ik kwam alleen maar op voor het goede. |
Citaat:
|
Citaat:
Maak dat niet kapot. |
Citaat:
Kijk: wat sjeg je nauw? Wat sjeg je nauw man? |
Dit is niet om mee te spotten he Xenophon. Dit gaat hier over mijn vrijheid van meningsuiting die verbannen is.
Jullie moesten daar al lang aangemeld zijn en mij van een show voorzien. Be seeds .... ga en vermenigvuldig mijn mening. |
Citaat:
|
Citaat:
Eerst een waarschuwing omdat ik "rapefugees" zei tegen aanranders. Dan een ban omdat ik de eigenaar flink te kakken heb gezet. Ik gaf commentaar op zijn manier van modereren (politiek correct) en hopsakee, permban. Ik heb in mijn leven nog nooit zulke cultuurrelativisten als daar gezien. Dat noemt zich dan freethinker. Meningen bannen omdat je er geen woord tegen in kan brengen. je kent mij wel een beetje, ik ben niet bepaald politiek correct. |
Citaat:
Wij zijn hier juist tegen mensen die collectief een forum willen gaan verknoeien. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neen dat doe ik niet. Ik vraag op te komen tegen de politieke correctheid. En te melden dat ik achter de schermen geband ben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be