![]() |
Israel en de band met IS
Waarom laat IS Israel ongemoeid?
Waarom begaat IS wreedheden in Palestijnse vluchtelingenkampen? Waarom troepen Israelische & IS strijders tesamen? Beeldmateriaal met commentaar. Interessant om te bekijken: https://www.youtube.com/watch?v=r1qvPWrd60g |
Citaat:
|
ISIS: Israeli Secret Intelligence Service
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vroeger waren je bijdrages altijd 100% pro palestijnen en 100% contra israël maar nu neem je een nieuwe richting, en die is niet fraai... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Op zijn minst een gebied waar geen 2 bakstenen van elkaar willen weten.
|
Omdat IS tegen Israel niet durft uit te pakken. De Israeli's zijn meedogenloos en hebben het beste getrainde leger ter wereld.
Israel vindt het best dat Syrie in puin ligt en zolang IS hun niet lastig valt vallen zij IS niet lastig. |
Taman had ooit terechte kritiek op het beleid van Israel jegens de Palestijnen, hij/zij is nu full-gekkie gegaan..
De tering. |
Voor de minderbegaafden met geen tot weinig begripsvermogen.
Dit is nog steeds kritiek op Israel. Meer zelfs, dit is 'n (on)rechtstreekse beschuldiging aan 't adres van Israel dat zij goede maatjes zijn met IS of zelfs 'n Israelische creatie zou zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat is wel bekend denk ik. |
Citaat:
|
Er is een zeker gelijklopend belang tussen IS en Israel. Daar kan je niet naast kijken.
Ik denk Israel ze aanvankelijk best tevreden was dat IS het Assad en Iran zo lastig maakte. Intussen zullen ze ook wel doorhebben dat IS gevaarlijk is. Al is de suggestie in het filmpje dat Al Bagdadi door de Mossad is getraind ongeloofwaardig. |
Ik stel dingen maar in vraag hoor liberaalNL, bekijk eens de BEELDEN en vertel wat er niet klopt voor je m'n politiek failisement aankondigt..
En aan de twee mensen die om de 1 of andere reden denken dat ik iets tegen Palestina heb: blijf 100% achter palestina. Welke zin is zo gebogen dat het iets anders voorstelt? Ik suggereer dat IS zaken doet met Israel's leger en onderonsjes heeft... is kritisch tegenover Israel he. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be