![]() |
Kan de overheid en de politie nog wel instaan voior onze veiligheid?
De liberale politievakbond vindt dat het dreigingsniveau voor agenten onmiddellijk moet opgetrokken worden van 2 naar 3.
Als de politie al niet meer voor haar eigen veiligheid kan instaan; hoe kan ze dan nog instaan voor de veiligheid van de burger? De overheid heeft hier een verpletterende verantwoordelijkheid. Ik versta niet dat de politici (Geens, Jambon en consoorten) ook maar hun hoofd durven laten zien in de kamer van die 2 agentes. Zij en gans de regering moesten zich werkelijk schamen. |
neen, de situatie is niet te controleren en de vijand komt onverwachts uit de hoek.
|
Zijn er hier eigenlijk mensen die al speciale locaties vermijden?
Zoals metro, centraal station, recreatieparken, ... ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar vermijden jullie nu in BE locaties wegens terrorisme?
Ik geef eerlijk toe dat ik dat doe. Ik kom centraal station niet meer binnen, noch vind je mij op de meir of zaterdags- zondagsmarkt. Ik ben altijd in de minderheid en ik straal iets "ongelovig" uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet mijn rijbewijs opnieuw doen. Anders dagelijks. |
Omdat dat veel gevaarlijker is dan gaan winkelen of de trein nemen
|
Logisch dat de veiligheidsdiensten meer blootgesteld worden aan terreur dan de doorsnee burger. En Jambon zijn kop niet meer durven tonen? Ik vraag mij dit ook af maar dan wel van rode rakkers zoals Di Rupo, Magnette, Anciaux, VDB, Tobback en consoorten.
|
Citaat:
|
Citaat:
De toestand is dramatisch, maar niet ernstig. Ik bedoel daarmee dat gij ne zagevent zijt, zelfs al is de toestand niet rooskleurig. Met al uw overdrijvingen. . |
Citaat:
|
Citaat:
Blijf daar gewoon weg, dat zijn moslimlanden, leg die hun toeristische sector plat. Politiediensten in de tegenwoordige tijden, ik heb respect ![]() Het gevaar schuilt er in dat, zoals in Nederland al aan de gang is dacht ik, mensen milities gaan opzetten, wat op zich best een gevaarlijke situatie kan creëren. 8O |
Citaat:
De meeste mensen sterven in een bed, dat maakt een bed de gevaarlijkste plaats voor de mens. |
Citaat:
Daar is niets verkeerd mee, in tegendeel, het is de normale toestand. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be