Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   ‘Ik ben Vlaming. Mag ik ook fier zijn?’ (https://forum.politics.be/showthread.php?t=233999)

Indomitable 8 augustus 2016 18:18

‘Ik ben Vlaming. Mag ik ook fier zijn?’

Link!

Awel, ik ben Belg (Aardbewoner), anthitheïst pur sang, anti-obscurantisme, anti-theocratie, anti-homofobie, anti-seksisme, anti-criticismofobie, anti-politieke correctheid, anti-kindhuwelijk, anti-slavernij, anti-subsidies voor lugubere sprookjes, anti-besnijdenis.....Oh ja, ik ben ook "homo sapiens sapiens"" m.a.w, schrap dat onnozel woordje racisme maar alvast, dat is slechts een politiek en religieus instrument voor de machthebbers., etc.....etc.....etc. Mag ik fier zijn ? Natuurlijk mag ik dat, ik ben er zelfs trots op !

Another Jack 8 augustus 2016 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 8192986)

Link!

Awel, ik ben Belg (Aardbewoner), anthitheïst pur sang, anti-obscurantisme, anti-theocratie, anti-homofobie, anti-seksisme, anti-criticismofobie, anti-politieke correctheid, anti-kindhuwelijk, anti-slavernij, anti-subsidies voor lugubere sprookjes, anti-besnijdenis.....Oh ja, ik ben ook "homo sapiens sapiens"" m.a.w, schrap dat onnozel woordje racisme maar alvast, dat is slechts een politiek en religieus instrument voor de machthebbers., etc.....etc.....etc. Mag ik fier zijn ? Natuurlijk mag ik dat, ik ben er zelfs trots op !

Ben je ook voor iets?

Indomitable 8 augustus 2016 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8193001)
Ben je ook voor iets?

Tuurlijk wel, pro-gaskamer. Nu goed ?

Another Jack 8 augustus 2016 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 8193003)
Tuurlijk wel, pro-gaskamer. Nu goed ?

Is dat alles?
Anti- gaat je precies beter af...

vanderzapig 8 augustus 2016 18:32

Dat kind met haar kopvod. Mag of wil ze ook met een niet-moslim trouwen? Nee? Wel, dan moet ze niet doen alsof ze Vlaming is.

Indomitable 8 augustus 2016 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8193006)
Is dat alles?

Dat is niet vet he ? Allé, noem mij nu eens uw pro's voor. Ben benieuwd.

Indomitable 8 augustus 2016 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 8193008)
Dat kind met haar kopvod. Mag of wil ze met een niet-moslim trouwen? Nee? Wel, dan moet ze niet doen alsof ze Vlaming is.

Ze moet haar toch kunnen afdrogen.

Another Jack 8 augustus 2016 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 8193011)
Dat is niet vet he ? Allé, noem mij nu eens uw pro's voor. Ben benieuwd.

Ik ben pro mensenrechten en vrijheden, pro vlaktaks, pro herfederaliseren van bepaalde bevoegdheden, pro groene energie, pro voetbal, pro efficiënte openbare besturen, pro migratie, pro Europa, pro gelijke kansen, pro vrijzinnigheid, pro modern syndicalisme....

Zo, los uit de pols.

Indomitable 8 augustus 2016 18:37

. foutje.

Indomitable 8 augustus 2016 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8193017)
Ik ben pro mensenrechten en vrijheden, pro vlaktaks, pro herfederaliseren van bepaalde bevoegdheden, pro groene energie, pro voetbal, pro efficiënte openbare besturen, pro migratie, pro Europa, pro gelijke kansen, pro vrijzinnigheid....

Zo, los uit de pols.

Dat is gene vette hé ?

Zipper 8 augustus 2016 18:49

Echte Vlamingen laten hun leven niet 24/24 en 7/7 onvoorwaardelijk bepalen en leiden door een perfide en verwerpelijke ideologie.

dpg 8 augustus 2016 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8193031)
Echte Vlamingen laten hun leven niet 24/24 en 7/7 onvoorwaardelijk bepalen en leiden door een perfide en verwerpelijke ideologie.

Neen die zitten tegenwoordig 24/24 op een forum zoals deze om toch maar geen verwerpelijke postings te moeten missen.

Peche 8 augustus 2016 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8193041)
Neen die zitten tegenwoordig 24/24 op een forum om toch maar geen verwerpelijke postings te moeten missen.

In de wereld herken je jezelf.

dpg 8 augustus 2016 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8193042)
In de wereld herken je jezelf.

Heb je al werk gevonden ?

TV-verslaafde 8 augustus 2016 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8193045)

Ben je al gepijpt door een kopvod anders ben je een racist....:roll: Is ook wel handig kan je gelijk je kwakje afvegen aan die doek. :|

dpg 8 augustus 2016 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 8193052)
Ben je al gepijpt door een kopvod anders ben je een racist....:roll: Is ook wel handig kan je gelijk je kwakje afvegen aan die doek. :|

Niet janken straks.

Indomitable 8 augustus 2016 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8193041)
Neen die zitten tegenwoordig 24/24 op een forum zoals deze om toch maar geen verwerpelijke postings te moeten missen.

Verklaar u eens nader, het is bij mij toegelaten hoor.

Peche 8 augustus 2016 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8193045)

Vanaf september is mijn luilekkerleven wellicht voorbij. En geloof me DPG, ik ben daar niet rouwig om. I need dollar dollar is what I need.
Maar het begint met stages.

Indomitable 8 augustus 2016 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8193031)

De abrahamitische fervente volgelingen mogen van mij ogenblikkelijk nu direkt morsdood vallen ! Ze hebben de laatste 5000 jaar al meer dan genoeg cadeautjes gehad.

dpg 8 augustus 2016 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8193060)
Vanaf september is mijn luilekkerleven wellicht voorbij. En geloof me DPG, ik ben daar niet rouwig om. I need dollar dollar is what I need.
Maar het begint met stages.

Ik heb je al veel te veel keer proficiat gewenst, deze keer wacht ik ermee ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be