![]() |
Voorspel de volgende aanslagen
Bush gaat hoogstwaarschijnlijk winnen (hoe onverwacht :roll:), dus zullen er zeker nog aanslagen volgen.
Nu is het hier in deze topic aan ons om te voorspellen waar en wanneer de volgende aanslag gepleegd zal worden. Ook leuk als je erbij vermeld hoe die aanslag gepleegd zal worden en nog enkele details. De winnaar krijgt een week campeervakantie in Afganistan cadeau!!! :lol: |
Skill, is dit niet een beetje een zieke topic? :)
|
Welke topic van mij heeft dat niet? ;)
|
Baghdad, Mosul, Kirkuk, Djallalabad, jeruzalem zitten allemaal op de target list
|
Citaat:
Zoveel mogelijk slachtoffers. We hebben vliegtuigen gehad, treinen (Spanje), nu zullen ze wel in de 'subways' toeslaan. De beurs (waar onze kameraad Osama zich ook heeft kunnen rijk maken trouwens) moet er ook aan geloven, dus in de toekomst voorspel ik aanslagen op energie- en andere grote bedrijven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
doe zoals de vader van nick berg en geef bush de schuld. |
Ik vrees zelf een aanslag op Bush zelf.
Zeg nu niet dat ik dit goedkeur, ik vrees er wel voor. Ik vrees ook dat er geen sluipschutter aan te pas zal komen, maar dat er ook aanzienlijk veel onschuldige slachtoffers bij kunnen zijn. Ik hoop natuurlijk dat er wereldvrede heerst, maar of Bush daartoe zal bijdragen ??? |
Volgens mij is de volgende aanslag op frituur de vettige swa na een ruzie over de prijs van een pak friet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Weet ge, Bush kwam al een paar keer in Sarasota. Van de security, die al dagen op voorhand begint, (jaja, zelfs mijn hangartje krijgt bezoek), kan ik me moeilijk voorstellen hoe ge de president, anders dan vanop afstand, kunt vermoorden. |
Japan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe: Springstof verpakt als VISA-kaart Daders: Al-Quaida cel St.Jansplein |
De geldkraan wordt meer en meer dichtgedraaid voor de terroristen. Zolang ze nog kunnen putten uit hun sponsering, zullen er aanslagen gebeuren. Maar eens deze opgedroogd zijn, zal het veel minder worden. Dit zie je met alle terroristische bewegingen. De eerste generatie doet dit uit fanatisme. De tweede om de fun. De derde om het geld. En dan is het gedaan.
|
Antwerpen? Grote Meir? 8)
|
Oeps ze zijn mij hier voorgeweest ...
|
:twisted: Amerikalei,98 :twisted:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be