Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Voorspel de volgende aanslagen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=23400)

Het Skill Effect 3 november 2004 16:03

Voorspel de volgende aanslagen

Bush gaat hoogstwaarschijnlijk winnen (hoe onverwacht :roll:), dus zullen er zeker nog aanslagen volgen.

Nu is het hier in deze topic aan ons om te voorspellen waar en wanneer de volgende aanslag gepleegd zal worden.
Ook leuk als je erbij vermeld hoe die aanslag gepleegd zal worden en nog enkele details.

De winnaar krijgt een week campeervakantie in Afganistan cadeau!!! :lol:

Patriot! 3 november 2004 16:37

Skill, is dit niet een beetje een zieke topic? :)

Het Skill Effect 3 november 2004 16:38

Welke topic van mij heeft dat niet? ;)

driewerf 3 november 2004 16:39

Baghdad, Mosul, Kirkuk, Djallalabad, jeruzalem zitten allemaal op de target list

Horus 3 november 2004 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Bush gaat hoogstwaarschijnlijk winnen (hoe onverwacht :roll:), dus zullen er zeker nog aanslagen volgen.

Nu is het hier in deze topic aan ons om te voorspellen waar en wanneer de volgende aanslag gepleegd zal worden.
Ook leuk als je erbij vermeld hoe die aanslag gepleegd zal worden en nog enkele details.

Bij deze, een poging.

Zoveel mogelijk slachtoffers.
We hebben vliegtuigen gehad, treinen (Spanje), nu zullen ze wel in de 'subways' toeslaan.

De beurs (waar onze kameraad Osama zich ook heeft kunnen rijk maken trouwens) moet er ook aan geloven, dus in de toekomst voorspel ik aanslagen op energie- en andere grote bedrijven.

Antoon 3 november 2004 16:44

Citaat:

Alsof een overwinning van John Kerry een einde had betekend van de aanslagen door die moslimgekken. :lol:

Het Skill Effect 3 november 2004 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Alsof een overwinning van John Kerry een einde had betekend van de aanslagen door die moslimgekken. :lol:

Hij is wel duidelijk minder populair bij de arabieren ! ;)

Mitgard 3 november 2004 16:52

Citaat:

en als je vrouw, kind, broer of zus omkomt bij een terroristische aanslag, wees dan vooral niet boos op de terroristen. neen, die voeren immers enkel legitieme verzetsacties uit tegen westerse burgers omdat ze het slachtoffer zijn van het amerikaans imperialisme.
doe zoals de vader van nick berg en geef bush de schuld.

Het Skill Effect 3 november 2004 16:55

Ik vrees zelf een aanslag op Bush zelf.

Zeg nu niet dat ik dit goedkeur, ik vrees er wel voor.

Ik vrees ook dat er geen sluipschutter aan te pas zal komen, maar dat er ook aanzienlijk veel onschuldige slachtoffers bij kunnen zijn.

Ik hoop natuurlijk dat er wereldvrede heerst, maar of Bush daartoe zal bijdragen ???

boer_bavo 3 november 2004 16:55

Volgens mij is de volgende aanslag op frituur de vettige swa na een ruzie over de prijs van een pak friet.

Het Skill Effect 3 november 2004 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
en als je vrouw, kind, broer of zus omkomt bij een terroristische aanslag, wees dan vooral niet boos op de terroristen. neen, die voeren immers enkel legitieme verzetsacties uit tegen westerse burgers omdat ze het slachtoffer zijn van het amerikaans imperialisme.
doe zoals de vader van nick berg en geef bush de schuld.

Ik schrijf hier enkel over een voorgevoel in deze topic, dus niets wat jij me hier onder de neus wil wrijven!

Het Skill Effect 3 november 2004 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Volgens mij is de volgende aanslag op frituur de vettige swa na een ruzie over de prijs van een pak friet.

Die Andalousesaus doet het weer! ;)

TomB 3 november 2004 17:08

Citaat:

Ik vrees zelf een aanslag op Bush zelf.

Zeg nu niet dat ik dit goedkeur, ik vrees er wel voor.

Ik vrees ook dat er geen sluipschutter aan te pas zal komen, maar dat er ook aanzienlijk veel onschuldige slachtoffers bij kunnen zijn.

Ik hoop natuurlijk dat er wereldvrede heerst, maar of Bush daartoe zal bijdragen ???

Weet ge, Bush kwam al een paar keer in Sarasota. Van de security, die al dagen op voorhand begint, (jaja, zelfs mijn hangartje krijgt bezoek), kan ik me moeilijk voorstellen hoe ge de president, anders dan vanop afstand, kunt vermoorden.

Musketo 3 november 2004 19:00

Japan.

Funghus 3 november 2004 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Weet ge, Bush kwam al een paar keer in Sarasota. Van de security, die al dagen op voorhand begint, (jaja, zelfs mijn hangartje krijgt bezoek), kan ik me moeilijk voorstellen hoe ge de president, anders dan vanop afstand, kunt vermoorden.

Een giftige pretzel met weerhaken tijdens de Super Bowl. ;-)

Koenraad Maesschalck 3 november 2004 20:23

Citaat:

Waar: "'t Schoon Verdiep" in Antwerpen.
Hoe: Springstof verpakt als VISA-kaart
Daders: Al-Quaida cel St.Jansplein

Geertje 3 november 2004 20:57

De geldkraan wordt meer en meer dichtgedraaid voor de terroristen. Zolang ze nog kunnen putten uit hun sponsering, zullen er aanslagen gebeuren. Maar eens deze opgedroogd zijn, zal het veel minder worden. Dit zie je met alle terroristische bewegingen. De eerste generatie doet dit uit fanatisme. De tweede om de fun. De derde om het geld. En dan is het gedaan.

albino 5 november 2004 17:02

Antwerpen? Grote Meir? 8)

albino 5 november 2004 17:02

Oeps ze zijn mij hier voorgeweest ...

Pietje 5 november 2004 17:19

:twisted: Amerikalei,98 :twisted:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be