![]() |
Braziliaanse schoonheden strijden om goud in Miss Bumbum-verkiezing
BRON
Dat 'BumBum' moet op de serieuze afmetingen van de kontjes slagen, dat kan niet anders. :rofl: Ik vond er geen enkele mooi van. :-D Allemaal zo van die 'danspoten' |
'k Weetni, misschien moeten we niet altijd over alles zo negatief doen. Sommige bums waren zeer acceptabel en niet te vettig-kwabberig ofzo.
Ik ben voor een positieve benadering van sommige gaten in de markt! |
ik zou ze toch doen, allemaal, één voor één.
het blijven tenslotte Olympische spelen, geen moment om te beknibbelen op een extra inspanning. |
De strakste kontjes zijn die van feministes
|
Citaat:
|
Citaat:
Lijken me meer plastiek poppen. Voor mij liever Mira;-) |
Braziliaanse kontjes moeten dikker en ronder zijn om daar als mooi gevonden te worden.
Ze steken er zelfs siliconen in. Bij ons mogen ze wat minder dik zijn. Hier laten ze wat vet wegzuigen. |
Citaat:
betaald worden als afnemer én als toeleverancier, dat zijn m.i. altijd de beste economische modellen. |
Citaat:
GAAAAAAAAYYYYYYYYY |
In Brazilië doet men tenminste niet zo nichterig-feministisch. Leve de kontjes!
![]() |
Vrouwen lelijk vinden ... dat is verwerperlijker dan racisme; de meest ongehoorde vorm van discriminatie !
Bovendien moeten we de olympische gedachte in ere houden: deelnemen is belangrijker dan winnen. Laat die dames dus deel nemen aan onze kundes allerhande. Het is hun recht en onze plicht. . |
it's all about the base, no treble!
|
Citaat:
je moet iets overhebben voor je land. |
Citaat:
Wansmakelijke konten zeg. Elk zijn goesting zeker. (BTW, dit is een politiek forum) |
Citaat:
. |
Citaat:
|
Citaat:
p.s. Ik post er leukere in de 'tettendraad' :rofl: :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn negativisme swingde de virtuele pan weer maar eens uit. :-D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be