![]() |
Waarom roept niemand op om te betogen voor ambassade Algerije ?
Algerije is nu tweemaal slecht in het nieuws gekomen.
Eerst met de machete-slachter van Charleroi, omdat het een Algerijn is, en vervolgens met het feit dat de ambassade niet meewerkt aan terugkeer van Algerijnen die hier een bevel kregen om Vlaanderen en Wallonië te verlaten. Er is bij mijn weten ook geen persmededeling gekomen van de ambassade, om de feiten in Charleroi te betreuren. Waarom laten wij ons ongenoegen niet blijken voor de ambassade van Algerije ? Om de ambassadeur uit te nodigen een persmededeling te lanceren met zijn visie op de problemen inzake samenwerking van onze landen met zijn land ? . |
Citaat:
Aan de manifestatie die jij voorstelt zouden teveel gevaarlijke groepen deelnemen, aldus uw voorzitter. Verbieden dus die betoging. Veel te gevaarlijk. En dat er, bij gebrek aan oplossing, af en toe eens enkele vrouwen levenslang verminkt worden aan hun gezicht is een heldhaftig offer dat Bart & Theo er graag voor over hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Francken kan niets doen
omdat: - de coalitieparthners niet willen - omdat Algerije niet wil - omdat het gerecht niet wil - omdat bepaalde VZW dwars liggen - omdat de PS saboteert enz.... Tja Francken wat zit je daar dan te doen? Je zakken te vullen? :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
En als je daar voor spek en bonen moet blijven zitten? :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En als je wat karakter hebt en je daar niet enkel en allleen voor de poen zit , dan moet je je conclusies trekken. Ik denk dat hij er alleen nog maar zit voor de poen.8O |
Citaat:
|
Citaat:
De regering bewandelt best de voorzichtige diplomatieke wegen. Mij bekruipt ook de goesting om de volgende keer als ik in Brussel zou komen, en wat tijd over heb, om eens te trachten binnen te gaan in die ambassade, om aan het loket de vraag te gaan stellen waarom ze zo tegen wringen. Om te zien hoe rap er een kleerkast mij zal komen vragen om op te hoepelen. . |
Citaat:
En daar is de haat nog een beetje te sterk voor om met die mensen samen te werken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be