Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Bush krijgt hoogst aantal stemmen ooit! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=23402)

Antoon 3 november 2004 16:27

Bush krijgt hoogst aantal stemmen ooit!

Met 58,369,825 stemmen achter zijn naam, exclusief de zogenoemde absentee en provisional votes heeft George W. Bush het hoogst aantal stemmen ooit gehaald in de geschiedenis van de Verenigde Staten.

Ik dacht toch wel dat ik dit even mocht onderstrepen. :usa

Patriot! 3 november 2004 16:28

Da moogt gij zeker :D : FOUR MORE YEARS!!!!!!!!

TomB 3 november 2004 16:31

Hij zit natuurlijk wel ook met de grootste bevolking ooit in de VS. Het is daarom dat ze die dingen meestal in percentages uitdrukken...

Het Skill Effect 3 november 2004 16:34

Voorspel nu al de volgende aanslagen !

Dixie 3 november 2004 16:36

bye bye muslimterrorists your lives soon will end

jOOSt 3 november 2004 16:45

58,369,825 stemmen....58,369,825 idioten. Ik denk dat de V.S. er nog nooit zoveel gehad heeft.

Herr Flick 3 november 2004 16:50

Ge moet dat op een andere manier bekijken, ...

In de States zelf bekijkt men het probleem natuurlijk op een andere manier dan wij hier, ... bovendien mag je niet vergeten dat men daar in sommige staten nog heel diep gelovig is. Iemand die daar pro homohuwelijk, of pro abortus is, wordt daar aanzien als niet katholiek, en dus geen goeie president.

Flippend Rund 3 november 2004 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Met 58,369,825 stemmen achter zijn naam, exclusief de zogenoemde absentee en provisional votes heeft George W. Bush het hoogst aantal stemmen ooit gehaald in de geschiedenis van de Verenigde Staten.

Er zit daar precies ene te glunderen.... :?

Antoon 3 november 2004 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Willem de Spreker
58,369,825 stemmen....58,369,825 idioten. Ik denk dat de V.S. er nog nooit zoveel gehad heeft.

Nog een geluk dat jij slimmer bent dan die 58 miljoen. :lol:

Antoon 3 november 2004 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund

En geen beetje. ;-)

k9 3 november 2004 16:56

Citaat:

Duh de bevolking groeit hoor.

Hij wint met amper 3% verschil clinton won met 8% verschil in 96, vind ik toch al een mooier resultaat.

Denk dat reagan met het grootste verschil ooit won.

Koenraad Maesschalck 3 november 2004 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund

Hij is niet de enige. Niet zozeer omwille van Bush zelf die ik zoals eerder gezegd sllechts het minste kwaad van de twee vond, maar wel omdat de ganse politiek-correcte linkerzijde in de wereld met de billen bloot staat. :lol: Daar gaan we nog ene op drinken!

jOOSt 3 november 2004 17:01

Citaat:

Nog een geluk dat jij slimmer bent dan die 58 miljoen. :lol:

Op politiek vlak? Ja.

Chipie 3 november 2004 17:03

Citaat:

U moet dat in percentage zien, zoals TomB schrijft...

Maar heeft U bij Uzelf al de vraag gesteld hoeveel idioten er in België zijn?
Hier stemden op 13/6 een klein half miljoen mensen op een federale premier die de Europese lijst van zijn partij aanvoerde en die zijn kiezers ten stelligste beloofde het mandaat NIET op te nemen indien hij verkozen zou worden... Neen, dat was volgens hem GEEN kiezersbedrog... Neen, integendeel, omdat hij zou doen wat hij beloofde, nl dat mandaat niet opnemen?

Ja, wij zijn een volk dat anderen voor idioten moet uitschelden...

Het is inderdaad zoals Flippend Rund (hierboven afgebeeld) zegt:
[size=4]'Een mens wordt immers niet gestuurd door de rede'.[/size]

Antoon 3 november 2004 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door k9
Duh de bevolking groeit hoor.

Hij wint met amper 3% verschil clinton won met 8% verschil in 96, vind ik toch al een mooier resultaat.

Denk dat reagan met het grootste verschil ooit won.

De bevolking groeit inderdaad, maar niet zoveel in vijftien jaar hé? De hoofdreden is dat de opkomst nog nooit zo hoog is geweest.

Qua percentage hebben inderdaad anderen het beter gedaan, niemand ontkent dat. Maar je mag niet vergeten dat Clinton nooit de popular vote heeft gewonnen.

Ten laatste dit : wat de redenen ook zijn, George W. Bush heeft de popular vote gewonnen, heeft vier miljoen stemmen meer dan zijn rivaal gehaald, en bovendien de meeste stemmen ooit in de geschiedenis. Dus opnieuw : zoiets mag worden onderstreept! ;-)

Antoon 3 november 2004 17:06

Citaat:

Op politiek vlak? Ja.

In jouw boekje misschien, maar in het boekje van tenminste 58 miljoen mensen niet. ;-)

[size=1]Ze noemen zo iemand meestal een slechte verliezer[/size].

Flippend Rund 3 november 2004 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE

Hier stemden op 13/6 een klein half miljoen mensen op een federale premier die de Europese lijst van zijn partij aanvoerde en die zijn kiezers ten stelligste beloofde het mandaat NIET op te nemen indien hij verkozen zou worden... Neen, dat was volgens hem GEEN kiezersbedrog... Neen, integendeel, omdat hij zou doen wat hij beloofde, nl dat mandaat niet opnemen?

Ik heb blijkbaar mijn eerste apostel 8). Ga heen, zoon en verspreid het Woord!

Patriot! 3 november 2004 17:07

Grappig :twisted:

jOOSt 3 november 2004 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE

Ik heb nooit gezegd dat we ook geen idioten hebben. Hier hebben we er veel hoor! Om te beginnen alle niet-flaminganten....

Antoon 3 november 2004 17:10

Citaat:

Ik heb nooit gezegd dat we ook geen idioten hebben. Hier hebben we er veel hoor! Om te beginnen alle niet-flaminganten....

Als we hier veel idioten hebben, en zoveel tientallen miljoenen amerikanen zijn idioten, dan moet jij wel een geniale persoon zijn, zoiets als een hogerbegaafde intelligentie. :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be