![]() |
vrouw met kleedje
Er is een vrouw gesignaleerd met een kleedje in Rio en alle hens aan dek:?
De wereld gaat er volgens mij angstaanjagend op achteruit:-( http://www.hln.be/hln/nl/1306/Olympi...le-media.dhtml |
Dat is dan ook het grootse privilege van knappe vrouwen die mogen zo bot zijn als ze zelf willen en zich kleden hoe ze willen, mannen genoeg rond haar vingers. Alle lelijke vrouwen kunnen dat niet verkroppen en willen ook bot zijn en zich kleden zoals ze willen maar dan komt er geen enkele vent naar die lelijke vrouw. :lol:
Zodus 80% of meer van die zure commentaren komt van lelijke jaloerse vrouwen en met het feminisme hebben alle vrouwen een stem. |
Citaat:
En noch haar borsten noch haar andere edele delen waren zichtbaar , zelfs niet bijna. Wat had ze dan moeten aantrekken ? Een training? :roll: |
Citaat:
|
Een boerka natuurlijk.
|
Citaat:
Straks gaan ze nog klagen dat er paarden meedoen aan de jumping. :lol: |
Moest het nu nog "vrouw zonder kleedje" geweest zijn.
|
Alle vrouwen moeten een burqa aan, anaal nemen, pijpen en zwijgen. Religie is weer overal in opmars. God behoede ons. Ze zijn terug.
|
Citaat:
|
Lekker ironisch dat erachter juist zwemmen aan de gang is.
Mocht ze daar in bikini hebben gezeten hadden ze gezegd dat ze assorti was! |
In de belangstelling komen is voor haar waarschijnlijk het hoofdplan.
Ik vind ze niet eens mooi punt :rofl: |
Citaat:
De wereld ziet er veel leuker uit met zo eentje dan met die ingepakte moslimtrut van het beach-volley gebeuren. |
Nu las ik dat maar pas in het artikel, is die 'nog' maar 33???
Ik dacht dat het een vrouw van even boven de 40 was. 8O |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 103408 Deze ook ;-) Bijlage 103409 |
Citaat:
Er zijn er ook enorm véél bij die als je er 's morgends naast wakker zal worden je een 'hoedje' zal verschieten omdat ze nog niet geschminkt zijn. Beste reactie die de vrouw in kwestie daar op kan nalaten is: 'Leuk hoedje heb je op daar' want anders :rofl: |
1 Bijlage(n)
[quote=fred vanhove;8194791]Wat zegt leeftijd.....deze is bv boven de 40
Deze ook ;-) Bijlage 103410 |
Citaat:
Snel aftakelende 'fiziek' eens de dertig+ voorbij. Een beetje zoals bij de Chinezen ook, eens boven de 70. Blijkbaar moeilijke periodes. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Maar goed leeftijd en schoonheid zijn niet altijd synoniemen.....alhoewel...het is natuurlijk allemaal relatief ....voor de ene is dat een bom en voor de andere.... Deze zou maar 22 zijn......weet zo niet of ik daar direct op zou vallen:roll: Bijlage 103411 |
Citaat:
TV-verslaagde = één groot vooroordeel! |
Olympische Spelen ...
En ze hebben niks anders te doen dan in een decolleté te gluren of te proberen tussen vrouwenbenen te filmen. Triestige mentaliteit! :-( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be