Universalia |
10 augustus 2016 09:19 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto
(Bericht 8194642)
Het zijn oorlogsvluchtelingen, Belgie kan en mag er opvangen, na de oorlog moeten ze terug naar huis, ze hoeven geen Belg te worden.
|
Dat was 'in den beginne' ook de bedoeling dacht ik dat ze van een TIJDELIJKE humanitaire hulp konden 'genieten' de Syriërs dan wel omdat daar een probleempje was in hun land. (in scene gezet???)
Op huidig ogenblik is héél Afrika de EU aan het overspoelen.
Er zijn tal van moslimlanden die de kans ruiken om de EU verder en verder te overspoelen, uiteindelijk de wereld te veroveren en hun eigen regeltjes op te dringen aan alle andere mensen.
Ook Rusland dat toenadering zoekt tot Turkije (na afgeschoten vliegtuig zelfs) kan je in vraag stellen, of dat wel een goed plan is voor de landen van de EU dan wel.
Ene zekere Adolf wilde ook de wereld veroveren een tijdje geleden.
Wel op huidig ogenblik kan ik mij niet van de indruk ontmaken dat er veel andere (meestal moslimlanden) zijn die dat 'wereld veroveren' (niets nieuws eigenlijk de geschiedenisboeken erop nalezende) ook zo zien als dat emo figuurtje met snorretje en bles. :rofl: 8O
p.s. Ah! staat er toch bij want weer maar eens een 504 gateway time out. Werk aan de winkel voor de owners van de site.
|