![]() |
Stof tot nalezen of toch liever niet?
ALGEMENE RECHTEN VAN DE MENS
Algemene rechten van de mens in de Koran Detail tekst: Citaat:
|
Citaat:
Zou dat ook de slaven omvatten? |
Citaat:
't Tweede vers was bedoeld voor de joden; de "kinderen Israels". |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga dat nog eens verder uitpluizen want zoals ik al schreef is mijn kennis daar niet echt goed over. |
Citaat:
Abrogatie Chronologische volgorde koran 'n Ex moslim die meer uitleg geeft over omstreden verzen, alsook de moslim taktiek om aan te tonen dat islam uiteraard vrede is. |
Misschien wordt het tijd massaal het goede te belichten en ons te verenigen.
Hand in hand naar een nieuwe wereld. Verenig de verschillen, laat ze ons niet uit elkaar drijven. Gewoon terug vriend worden en onze maatschappij herstellen. |
Citaat:
Geniaal plan. :thumbsup: Want dat hebben we nog niet geprobeerd. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
De wereld is maar een illusie, het is niet echt. Ik ben in controle en rondom mij heerst vrede. Ik hoop dat wij met zijn allen de vrede kunnen bewaren. Dat de rust zich hersteld. Ik ga terug naar markten, ik neem terug de metro en alles is koet. Peace is on our hands. Ik was in word bezig aan een tekst, en dan dacht ik, waarom zou ik dat doen? Laat alles gewoon zo, als iedereen mekaar met rust laat en in zijn eigen waarde zou laten, imagine what a wonderful world this could be. Het einde nadert en ik ga die laatste momenten gewoon in liefde en vrede opleven. De niet materiƫle zaken naar waarde schatten en doen alsof er niets aan de hand is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be