![]() |
Vier agenten gewond na aanval in Matongéwijk
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160810_02419511
Citaat:
Wat de deur open zet voor meer aanvallen op ons politiekorps. Er moet een wettelijk kader komen om bij dergelijke daders - indien ze een dubbele nationaliteit hebben - de Belgische nationaliteit in te trekken en te deporteren naar land van herkomst. |
Toch fijn om weten dat dit soort jongeren hier in de toekomst onze wetten zullen gaan bepalen. We staan er goed voor.
|
Wereldschokkend nieuws - een drugsdealertje bezorgt agenten een paar blauwe plekken :roll: 't is echt wel komkommertijd
|
Citaat:
|
Citaat:
Aan de familie wil ik bij deze nog graag mijn medeleven betuigen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jongens toch, vind jij het normaal dat de politie aangevallen wordt? Dan moet ge echt is een groot nazicht laten doen mijn gedacht. :roll::roll::roll: Oeps van zeventig man hebben ze nu meerdere personen gemaakt bij de VTM zie ik , jongens toch wat een ellende die poco berichtgeving |
Citaat:
|
Ach, als de politie vandaag de dag niets beter weet te verzinnen dan op wietrokers te jagen, dan verdienen ze regelmatig een pak slaag.
|
1 Bijlage(n)
De flikken zouden beter dit (electric cattle stick) gebruiken wanneer ze een meute willen uiteendrijven
|
Laat mij één keer raden: weeral voor de zoveelste keer islamitisch crapuul? En dan is men verontwaardigd dat de mensen blij zijn dat er ene verongelukt.
Voor mijn part zou de politie er op mogen schieten, wanneer zij door een groep fysiek worden aangevallen. In deze 'mooie' tijden zou dat onder de wet van de zelfverdediging moeten vallen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be