Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Vier agenten gewond na aanval in Matongéwijk (https://forum.politics.be/showthread.php?t=234044)

vanderzapig 10 augustus 2016 14:40

Vier agenten gewond na aanval in Matongéwijk

http://www.standaard.be/cnt/dmf20160810_02419511

Citaat:

Vier agenten zijn dinsdag gewond geraakt nadat ze in de Matongéwijk in Brussel aangevallen werden door een groep mensen. Een jongen van 19 lokte het incident uit en zette anderen aan tot het aanvallen van de politie. Drie agenten zullen 4 tot 22 dagen arbeidsongeschikt zijn. De jongen werd onder bevel tot aanhouding geplaatst, laat het Brussels parket weten.
En zo raakt de arm der wet stukje bij beetje ingekort.
Wat de deur open zet voor meer aanvallen op ons politiekorps.

Er moet een wettelijk kader komen om bij dergelijke daders - indien ze een dubbele nationaliteit hebben - de Belgische nationaliteit in te trekken en te deporteren naar land van herkomst.

HOUZEE ! 10 augustus 2016 15:07

Toch fijn om weten dat dit soort jongeren hier in de toekomst onze wetten zullen gaan bepalen. We staan er goed voor.

Zeus 10 augustus 2016 15:17

Wereldschokkend nieuws - een drugsdealertje bezorgt agenten een paar blauwe plekken :roll: 't is echt wel komkommertijd

Libro 10 augustus 2016 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 8195145)
Toch fijn om weten dat dit soort jongeren hier in de toekomst onze wetten zullen gaan bepalen. We staan er goed voor.

Onze pensioenen gaan gefinancierd worden met rode libanon :lol:.

HOUZEE ! 10 augustus 2016 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8195152)
Wereldschokkend nieuws - een drugsdealertje bezorgt agenten een paar blauwe plekken :roll: 't is echt wel komkommertijd

Die mensen zijn tot twee weken werkonbekwaam. Wat een gemene reactie, ik ben in shock. :evil:

Aan de familie wil ik bij deze nog graag mijn medeleven betuigen.

Zeus 10 augustus 2016 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 8195166)
Die mensen zijn tot twee weken werkonbekwaam. Wat een gemene reactie, ik ben in shock. :evil:

Aan de familie wil ik bij deze nog graag mijn medeleven betuigen.

Maar jongen toch, 2 weken werkonbekwaam, weet je wat dat is bij de flikken? Voor een gebroken vinger blijven die gasten 3 maand thuis.

Xenophon 10 augustus 2016 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8195159)

Ah, een kenner.

Eyjafjallajökull 10 augustus 2016 16:02

Citaat:

Inderdaad, ze hebben er niet eens met een kalasjnikov op geschoten. En in Bxl heet zoiets gewoon een fait divers te zijn.

Anitta 10 augustus 2016 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8195159)

die rode Libanon da was vroeger goed spul, er zat in Terneuzen een goeie dealer van dat spul.

Klein Licht 10 augustus 2016 16:30

Citaat:

Daarop werden er schoenen, krukken en stoelen naar de agenten en hun dienstvoertuig geworpen.
Daders waren wel makkelijk identificeerbaar dan :lol:

Hoomer 10 augustus 2016 16:51

Citaat:

Doe zo stom niet, 70 man is geen drug dealertje niet meer he.
Jongens toch, vind jij het normaal dat de politie aangevallen wordt? Dan moet ge echt is een groot nazicht laten doen mijn gedacht. :roll::roll::roll:

Oeps van zeventig man hebben ze nu meerdere personen gemaakt bij de VTM zie ik , jongens toch wat een ellende die poco berichtgeving

Libro 10 augustus 2016 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 8195244)
Doe zo stom niet, 70 man is geen drug dealertje niet meer he.
Jongens toch, vind jij het normaal dat de politie aangevallen wordt? Dan moet ge echt is een groot nazicht laten doen mijn gedacht. :roll::roll::roll:

Oeps van zeventig man hebben ze nu meerdere personen gemaakt bij de VTM zie ik , jongens toch wat een ellende die poco berichtgeving

Zou ik echt paranoia klinken als ik hier een georganiseerde expeditie in zie? Eentje zoekt rel met de politie, de rest staat klaar om erop te vliegen.

Xenophon 10 augustus 2016 17:22

Ach, als de politie vandaag de dag niets beter weet te verzinnen dan op wietrokers te jagen, dan verdienen ze regelmatig een pak slaag.

orfeus5412 10 augustus 2016 17:54

1 Bijlage(n)
De flikken zouden beter dit (electric cattle stick) gebruiken wanneer ze een meute willen uiteendrijven

Lukkas 10 augustus 2016 18:08

Laat mij één keer raden: weeral voor de zoveelste keer islamitisch crapuul? En dan is men verontwaardigd dat de mensen blij zijn dat er ene verongelukt.

Voor mijn part zou de politie er op mogen schieten, wanneer zij door een groep fysiek worden aangevallen. In deze 'mooie' tijden zou dat onder de wet van de zelfverdediging moeten vallen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be