Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Bomalarm (https://forum.politics.be/showthread.php?t=234048)

orfeus5412 10 augustus 2016 18:37

Bomalarm

1 Bijlage(n)
deredactie.be

Libro 10 augustus 2016 18:39

Daar gaan we weer.

Zeus 10 augustus 2016 18:42

Voorspelling: de zoveelste scheet in een fles

Indomitable 10 augustus 2016 18:43

Preventief uit de lucht knallen mits boven de zee uiteraard.

Reverberation 10 augustus 2016 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 8195323)
Preventief uit de lucht knallen mits boven de zee uiteraard.

Gaat niet, de F16's zijn wachtende op wisselstukken...

Wapper 10 augustus 2016 18:47

Vanaf 19:40 hebben op de site van Brussels Airport bijna alle aankomende vluchten de status "herzien"??

http://www.brusselsairport.be/nl/passngr/flinfo/arrivs/

Indomitable 10 augustus 2016 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation (Bericht 8195325)

:lol:

vrijzinnige 10 augustus 2016 18:58

Citaat:

En die nog vliegen....die verdedigen het vaderland in een ander werelddeel :-) :-) :-)

orfeus5412 10 augustus 2016 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8195326)
Vanaf 19:40 hebben op de site van Brussels Airport bijna alle aankomende vluchten de status "herzien"??

http://www.brusselsairport.be/nl/passngr/flinfo/arrivs/

Blijkbaar alle vluchten die moeten landen tussen 20 en 21 u.

orfeus5412 10 augustus 2016 19:03

Is weer een flauwe grap geweest blijkbaar. HLN spreekt over Twitter bericht. Leuk.

Scorpio 10 augustus 2016 19:07

Beide toestellen zijn ondertussen geland zonder incident. Loos alarm. Bommelding via twitter binnengekomen. Laat ons hopen dat de idioot die zich daarmee heeft beziggehouden snel gepakt wordt.

strijkijzer 10 augustus 2016 19:16

Ik heb me de laatste twee jaar al verscheidene malen midden in een bom alarm gevonden. Gisteren in Antwerpen Centraal was het er echt wel eentje �* l'aise. De flikken deden me ondanks hun moderne outfit en hun beautiful partypeople verschijning vooral denken aan de films van Louis de Funès.

Sukkelaar 11 augustus 2016 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door strijkijzer (Bericht 8195360)
Ik heb me de laatste twee jaar al verscheidene malen midden in een bom alarm gevonden. Gisteren in Antwerpen Centraal was het er echt wel eentje �* l'aise. De flikken deden me ondanks hun moderne outfit en hun beautiful partypeople verschijning vooral denken aan de films van Louis de Funès.

Ik hoop dat ze die valse melders snel kunnen oppakken en ze een zeer hoge boete geven.

Skobelev 11 augustus 2016 10:07

Citaat:

Niks van aan, 'k heb er gisteren twee zien vliegen in het Aalsterse ('t kunnen natuurlijk ook buitenlandse geweest zijn. ;-) ). 'k Dacht nog, die gaan eentje onderscheppen en zie, een paar uur later bomalarm op twee lijnvliegtuigen.

Best bizarre dag gisteren. Op de middag, tijdens de lunch zeg ik nog tegen collega's " lang geleden dat er nog eens iets aan de hand was zoals in Zaventem"....8O

strijkijzer 11 augustus 2016 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar (Bericht 8195810)
Ik hoop dat ze die valse melders snel kunnen oppakken en ze een zeer hoge boete geven.

Het betrof (betreft veelal) verloren bagage of achtergelaten afval ...

Het is ook zo dat hoe langer hoe meer mensen geen privaat vervoer meer kunnen bekostigen. Je ziet dan ook dikwijls mensen een halve verhuis doen met publiek vervoer.
Ook laat men dikwijls verpakkingen van nieuw verworven goed rondslingeren op trein, tram en bus en haltes.

Sukkelaar 12 augustus 2016 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 8195340)
En die nog vliegen....die verdedigen het vaderland in een ander werelddeel :-) :-) :-)

En zouden volgens IS de reden zijn van het optreden van hen in ons land.

Sukkelaar 12 augustus 2016 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 8195340)

dubbel

de vuile muilekoek 16 augustus 2016 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door strijkijzer (Bericht 8195873)
Het betrof (betreft veelal) verloren bagage of achtergelaten afval ...

Het is ook zo dat hoe langer hoe meer mensen geen privaat vervoer meer kunnen bekostigen. Je ziet dan ook dikwijls mensen een halve verhuis doen met publiek vervoer.
Ook laat men dikwijls verpakkingen van nieuw verworven goed rondslingeren op trein, tram en bus en haltes.

Is waar ,Ze kopen nieuwe schoenen die van de arme landen en hun achterlijke manieren enz..en laten meestal de doos achter op de tram of bus ,ja en dan paniek omdat er daar een doos staat er zou een bom kunnen in liggen :lol::lol::lol: zo gaat dat inderdaad ,;-)

Sukkelaar 16 augustus 2016 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door strijkijzer (Bericht 8195360)

En toch is het goed dat men heel kritisch is. Het zou maar eens een bom kunnen zijn.

Bobke 16 augustus 2016 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar (Bericht 8199851)
En toch is het goed dat men heel kritisch is. Het zou maar eens een bom kunnen zijn.

Dat is juist.
Maar de terroristen lachen in hun vuistje.
Een gemakkelijker manier om paniek te zaaien is amper denkbaar.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be