![]() |
Bomalarm
1 Bijlage(n)
|
Daar gaan we weer.
|
Voorspelling: de zoveelste scheet in een fles
|
Preventief uit de lucht knallen mits boven de zee uiteraard.
|
Citaat:
|
Vanaf 19:40 hebben op de site van Brussels Airport bijna alle aankomende vluchten de status "herzien"??
http://www.brusselsairport.be/nl/passngr/flinfo/arrivs/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is weer een flauwe grap geweest blijkbaar. HLN spreekt over Twitter bericht. Leuk.
|
Beide toestellen zijn ondertussen geland zonder incident. Loos alarm. Bommelding via twitter binnengekomen. Laat ons hopen dat de idioot die zich daarmee heeft beziggehouden snel gepakt wordt.
|
Ik heb me de laatste twee jaar al verscheidene malen midden in een bom alarm gevonden. Gisteren in Antwerpen Centraal was het er echt wel eentje �* l'aise. De flikken deden me ondanks hun moderne outfit en hun beautiful partypeople verschijning vooral denken aan de films van Louis de Funès.
|
Citaat:
|
Citaat:
Best bizarre dag gisteren. Op de middag, tijdens de lunch zeg ik nog tegen collega's " lang geleden dat er nog eens iets aan de hand was zoals in Zaventem"....8O |
Citaat:
Het is ook zo dat hoe langer hoe meer mensen geen privaat vervoer meer kunnen bekostigen. Je ziet dan ook dikwijls mensen een halve verhuis doen met publiek vervoer. Ook laat men dikwijls verpakkingen van nieuw verworven goed rondslingeren op trein, tram en bus en haltes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar de terroristen lachen in hun vuistje. Een gemakkelijker manier om paniek te zaaien is amper denkbaar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be