![]() |
Vlaamse leugenpers liegt over Gay Pride Antwerpen
BRON
No way dat er 90.000 deelnemers waren op het decadent politiek correcte feestje. Wij Vlamingen hebben een hoogstaande katholieke moreel hoog te houden en bleven massaal weg van de Gay Pride! :) |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is nieuw. |
Citaat:
Komt dat door die hoogstaande moraal of door het wegblijven van de Gay Pride? |
Fotos van optocht zien er braaf en onschuldig uit. Laat die mensen doen, goed beseffend dat niet alle homo's hier vertegenwoordigd worden.
Wat betreft inschatting van aantal deelnemers hoop ik dat de politie gestandaardiseerde technieken gebruikt en niet aan politiek meent te moeten doen. Welk aantal schatte de politie? |
Citaat:
Het waren er maar 85.000 volgens de antwerpse politie. 8-) http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/re...rpen/1.2738977 |
Homo's kunnen heel erg agressief zijn als je het niet met ze eens bent.
Dat zijn de verdraagzamen. Na de pederastenoptocht in Antwerpen ging ik ze uit de weg. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Goede herinneringen aan overgehouden. |
Citaat:
Ik kan enkel bidden dat zij bij hun zinnen komen. |
.
|
Citaat:
Waarom aanvaarden ze mijn mening niet als ze dan toch zo verdraagzaam zijn. Jonge, jonge, en kwaad dat ze waren. Die maat ook. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
De Marc, de "witte" een fantastisch mens , maar homo . En dan, 0,0 problemen daarmee. |
Citaat:
|
Citaat:
Jaja, verzeilen, heet dat zo tegenwoordig ? |
Citaat:
Ik hou zelf van vrouwen met een goed ontwikkelde boezem en dikke soepappen, in een half cup BH met stay up kousen en hoge hakken. En af en toe doet mijn vrouw mijn daarmee een plezier. En dan? :roll: Ik mishandel ze niet . En ik doe regelmatig ook iets wat zij leuk vindt. |
Citaat:
|
Citaat:
Bedankt om de wagen aan het rollen te krijgen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be