![]() |
Wie the fuck is de Iraans-Belgische activiste Darya Safai ?
Wel, dat meiske - moslim, ex-moslim het maakt me niet uit - heeft meer ballen dan de meest forummers die hier alleen maar kunnen braken op wie niet katholiek of bbb zou zijn.
titel: Iraans-Belgische activiste Darya Safai mag na discussie toch campagne voeren tijdens volleybalwedstrijd link: http://weekend.knack.be/lifestyle/ra...etter-RNBDAGKN Citaat:
|
Oeps, foto vergeten:
![]() |
|
Is politiek correcte onzin spuien een vorm van moed? En de traantjes natuurlijk.
Dat doet het hem altijd. Het verbaast me dat ze het niet over kindjes had. |
Citaat:
|
Top, daar niet van, maar als ze dat nou eens in Iran zou gaan doen, dat zou pas van lef getuigen.
't Is tenslotte niet Rio/Brazilië (of 't land waar ze woont nl. Blg.) dat die verboden oplegt aan vrouwen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gij durft niet eens met een Vlaamse Leeuwenvlag naar een wielerwedstrijd in Wallonië gaan supporteren, uit schrik dat ge wat petsen op uwe kop krijgt. . |
Citaat:
Kom zeg. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ze woont hier. Correcter kun je als vreemdeling niet zijn. |
Hoed af voor dees madam.
|
Citaat:
Ik lig strijk, alsof die Vlaamse vlag of 'n wielerwedstrijd mij interesseren. Ik woon daar niet eens, in dat zakdoekkleine landje van je. Bovendien durft betreffende dame 't óók niet in haar eigen land, wèl in landen waar ze beschermd wordt door westere wetten, die vrouwen niet verbiedt om dat soort evenementen bij te wonen. Maar toch chapeau voor haar, evengoed! :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die mochten dat zomaar, zonder ervoor te moeten demonstreren? :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be