![]() |
De Kezen verliezen van de Belgian Lions
De Belgische Leeuwen laten de kezen een poepje ruiken. Onze succesvolle ploeg, mix van Vlamingen, Brusselaars en Walen gaan voor de gouden medaille. De zilveren hebben ze sowieso al in handen.
|
Oei, ik heb over je topic heen gekeken.
De woorden "Kezen" en "Lions" deden niet onmiddellijk een belletje rinkelen. Mijn excuses hiervoor. |
Citaat:
|
Eddy Merckx zit met een dilemma :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Knap gedaan van de Red Lions!!!! Ga voor het goud jongens!!!!!! |
Citaat:
Belgen gemakkelijk zouden verslaan. Dat was geen probleem vond ie. Hij zal nu anders piepen en zijn arrogant Hollands toontje zal nu wel verdwenen zijn. |
Citaat:
En ja hoor, die heeft - als ware hij een politieker - zijn kar al gedraaid: Hoogmoedige Nederlandse hockeyanalist keert zijn kar: “Ik geef België veel kans voor goud” |
We zitten nu wel met een groot probleem:
Is dit een Belgische of een Vlaemsche overwinning? We hebben dringend een expert nodig. Kaproen zie je ook nooit als je hem nodig hebt :lol: Maar het was weer een memorabele dag: de Nederlanders geklopt en Jolien d'Hoore brons :-) |
Citaat:
|
Citaat:
- Catalonië onafhankelijk - Schotland onafhankelijk - Vlaanderen onafhankelijk - De het land met de meeste inwoners wint altijd theorie is hij nu bezig met Zeeuws Vlaanderen te annexeren... |
Citaat:
De Belgen stelden volgens hem haast niets voor , het ging een walk over worden, de finale was al een feit. Niets was minder waar. De Nederlanders werden gewoon van het veld gespeeld.:lol: Bij de mannen winnen de Nederlanders trouwens haast niets , tenzij iets volkomen marginaals als het planksurfen en 10 km in vervuild water zwemmen. :lol: Alleen al het zilver van Pieter Timmers staat daar al mijlen boven. |
Die 'kezen' die intussen al 14 medailles verzamelden waarvan 8 gouden.
Misschien kunnen die de Belgen nog één en ander leren over sportieve ambities, risico's nemen en zich niets aantrekken van wat de buren denken. |
Citaat:
Zelfs het wielrennen bij de vrouwen stelt niets voor. Het goud van Van Avermaet is van een veel, veel, veel hogere orde dat het goud van Van der Breggen. Het mannen wielrennen is een olifant, het vrouwen wielrennen een mier. |
Citaat:
Dat is waar. Maar of het in stand houden van zulk een ploeg, al de nadelen van de Belgische Staat voor de Vlamingen , waard is. Dat is een heel andere vraag. Geef mij maar een Vlaamse hockey ploeg en geen 16 miljard transfers per jaar naar Wallo-Brux en geen verdere verfransing van de Vlaamse Rand meer.:-) |
Citaat:
er zal niets moeten geannexeerd worden , daar de Nederlanders de raad gekregen hebben van Maarten van Rossem om Zeeuws Vlaanderen zelf terug te geven aan ons.:-) |
Citaat:
|
Ik onthou vooral dat de kezen gisteren twee keer op hun bek gingen :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be