![]() |
Jong Groen doet smalend over ouderen met lage inkomens
1 Bijlage(n)
Het gaat over deze "foto":
Wie draagt goedkoop schoeisel en kousen vanuit de mode van 15 jaar geleden ? Juist: mensen die het niet te breed hebben. Proper vind ik dat !! . |
Het spijt me mijn beste maar ik vind dat Jong Groen hier goed geanticipeerd heeft over die "ideetjes" om burkinis te verbieden en zo.....
UIterst teleurstellend van centrumrechtse partijen om af te komen met twittergestuurde azijnpisserij,UITERST teleurstellend. IN casu,we hebben geen problemen met enigszins bedekte vrouwtjes,we hebben WEL problemen met jonge mannetjes,die overigens nogal dikwijls helemaal "mee" zijn met de heersende "jonge mannen" mode... Of nog,de vrouwtjes aanpakken,jaja,heel stoer,maar de mannetjes...ho maar. Het worden precies van die laffe old-school "wereldverbeteraars",sommige centrumrechtse politici :-( (en sandalen en sokken gaan NIET samen :twisted: ) |
marginaal links wil lollig doen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het voorstel van Sminate helpt niks tegen radicalisering.
Het in het belachelijke trekken zegt dan weer alles over Groen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het jaarlijkse bloedlustfeest mag ook gerust verboden worden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het soort dat dan nog de absolute gruwel wil optimaliseren door witte kousen te dragen is rijp voor euthanasering. Waarbij gedwongen euthanasering zeker geen taboe mag zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
. |
Ieew, oudere blanke mannen.
Willen we dat wel? Die zijn niet hip met de trend, witmans. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be