![]() |
Alcohol
nvm
|
|
|
|
JIHAD COLLABORERENDE STAAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De wiet vervolgen maar de islam subsideren. DE KOP ERAF |
|
|
Tongerlo blond 6°.
|
|
Ik drink nooit niet meer.
|
Citaat:
|
Nvm = nevermind.
Maar wat ik daar eerst getypt had weet ik niet meer zo goed. In feite is gisterenavond één zwart gat. Behalve dat ik heel ziek wakker ben geworden. Ik drink vandaag geen druppel alcohol. |
Citaat:
Drink nu ne goeie frisse Duvel, en daarna gaan de wolken terug opklaren. Smijt die pado's die je aliens, ufo's, religieuze oprispingen en andere onzin doen zien in de vuilbak. Concentreer je op zuiver water met 8,5% alcohol percentage en gemaakt van zuivere gerst en edele gist stammen. Doen ! |
Citaat:
Drink nu ne goeie frisse Duvel, en daarna gaan de wolken terug opklaren. Smijt die pado's die je aliens, ufo's, religieuze oprispingen en andere onzin doen zien in de vuilbak. Concentreer je op zuiver water met 8,5% alcohol percentage en gemaakt van zuivere gerst en edele gist stammen. Doen ! |
Citaat:
Toen voelde ik mij tenminste nooit ziek en werd ik er altijd beter van. Allez ja, effe in het begin ziek maar daarna goed. Maar vandaag blijf ik nuchter, er kan niets meer bij. Ik zit hier de ziel uit mijn lijf te kotsen. Ik kan niets eten of het ligt er meteen uit. Water is ook moeilijk binnen te houden. Peche dooft uit in de fade out line. |
Citaat:
|
Weet je, als ik gedronken heb kan ik de wereld op mijn pink dragen.
Niets druk op mijn schouders en ik vrees niets of niemand. Hoe bereik je zoiets nuchter? Nuchter ben ik maar een schriel manneke dat voor alles en iedereen opzij gaat. |
Ziek wakker worden is niets vergeleken met een alcoholdepressie.
DAT is pas erg. |
Ik moet in deze non-draad ook eindelijk maar eens toegeven dat ik tot de conclusie moet komen dat alcohol mijn problemen niet oplost.
..... Anderzijds: melk doet dat ook niet ... . |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be