![]() |
Opletten voor SPAM ...
Het is vakantie, ze hebben niets te doen, ze hebben allemaal geld nodig dus denken ze, laten we even wat spam de wereld insturen.
Een greep uit ergerlijk spamgedrag ... Proximus zou er notie moeten van nemen dat er verschillende SPAM mails de ronde doen waarin men de mensen erop wijst dat: Uw factuur is nog niet betaald. Ik heb er zo eens eentje binnen gekregen wat wel enorm eigenaardig is want ik heb nog nooit een abonnement bij de diensten van Proximus gehad dus ging dat bewuste mailtje gelijk de SPAM box in nadat ik er aan hun diensten ook melding van gemaakt heb. (er stond zelfs een referentienummer bij dus ze gaan echt enorm dramatisch te werk tegenwoordig puur uit eigen geldgewin die Spammers) Ook even opletten voor ING bank SPAM mails want die gaan ook in stijgende lijn. (hoorde ik van iemand die nooit bij de bewuste bank is geweest dat hij zo eentje binnengekregen had :rofl: ) Belfius ook opletten voor SPAM mail met als onderwerp: Uw huidige product komt te vervallen. Die mens had daar nog NOOIT wat bij gehad qua accounts/producten :rofl: De mail adressen waar die 'vandaan' kwamen logen er niet om en waren best 'grappig' wusonajobi'apenstaart' lackmail.ru die van Belfius SPAM 1'apenstaart'leuvencity.be die van ING Spam. En dit zijn er nog maar enkele ... Even doorgeven aan Spamhaus misschien? Of zouden het de Nigeriaanse scammers zijn? Zo zie je maar, het is en blijft opletten geblazen op dat Oh! zo grote internet. 8O |
Vergat ik nog dat men in die SPAM mails u aanzet om een link te klikken om zo uw 'achterstallige' betalingen ongedaan te maken.
Doe dat NOOIT!!! Want dan volgt er naar alle waarschijnlijkheid een vragenlijst waar u al uw gegevens even op kwijt mag alsook uw rekeningn°. :-D Gewoon doorgeven aan de bewuste bedrijven dat men in hun naam SPAM berichten aan het versturen is want dat is voor hun ook niet leuk. Tijdens mijn schrijven mocht ik ook even meegenieten van de 504 Gateway Time-out nginx |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Rooten, custom OS + Xprivacy of andere. Done. |
Citaat:
|
Citaat:
Spam in email? Heb ik nooit last van in feite. ![]() Als ik het beter begrijp praat U over volgende: https://en.wikipedia.org/wiki/Phishing Dat is idd oppassen geblazen. |
Citaat:
Ombudsdienst voor Telecommunicatie |
Citaat:
|
Ook zeer goed opletten voor de sossen van SPA, het is slechts één letter verschil met SPAM maar SPA is nog veel gevaarlijker dan SPAM. Zeker niet op stemmen bij de verkiezingen...
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Merkte ik dat wat ik daar voorgehad heb niet ongezien voorbijgegaan is.
Opgepast voor phishing mails BNP Paribas Fortis! Bovenstaande link is van de Lokale Politie. Niet alleen de BNP Paribas had van de 'veeg' ING ook en misschien nog wel enkele andere banken. 8O |
Laatst heb ik overgeschreven naar proximus maar dat is mislukt. Ik had vermoedelijk een fout rekeningnr ingegeven. Heeft er iemand het juiste rekeningnr van proximus ?
|
Citaat:
Ach,nu is iemand anders gelukkig.... Serieus nu,dit is exact waarom ik betaal vanuit mijn klanten-applicatie(bij Proximus bvb), of vanuit Zoomit bij anderen... Dat scheelt nogal wat tikwerk.... |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is tegen "spam"-stortingen denk ik....:| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be