![]() |
Groep van 600 Ierse white trash zorgt voor chaos in Duitse stad.
http://www.irishtimes.com/news/world...town-1.2762220
Citaat:
De Duitse stad Ginsheim-Gustavsburg werd onlangs opgeschrikt door een groep van om en bij de 600 Ierse white 'travellers'. Jawel, geen zigeuners, Arabische vluchtelingen, migranten of whatever maar 'blanken'. Ja, die arme Duitsers... Overspoeld door Irish troublemakers zullen sommigen onder hen misschien inzien dat trash van alle continenten is. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Dat kent ze niet, 'travellers'. trololoo |
Citaat:
|
Citaat:
vb-uitschot vind dat niet erg, het is immers hun natuurlijke biotoop. Verklap de volgende keer de locatie niet om te vermijden dat ze er op bedevaartstocht heen gaan. |
Citaat:
Als men een punt wil maken zou men zich toch eerst even moeten informeren. Deze lieden duiken meer en meer op "on the continent" omdat ze in Engeland al te zeer om hun praktijken berucht zijn. Hier ten lande zijn zij vooral gekend als "klusjesmannen" ! Ze bellen aan om b.v. uw klinkers te herleggen of het dak mosvrij te maken.( het moeten niet altijd ketellappers zijn) Meestal bij oudere mensen. Het gevolg : discuties omtrent overdreven facturen en of de klus halfweg achter laten. Voor het dak gebruiken ze gewoon javel wat achteraf zware schade veroorzaakt. Het zijn in feite oplichters. |
Citaat:
U moet begrijpen Ieren zijn een proper volkje, die kakken niet in hun rijstveld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hun geliefde hobby is bare-knuckle fighting
![]() |
Ik snap niet wat jullie met "travellers" bedoelen, dat zijn blanke Ieren hoor, ik heb het filmpje gezien en m'n Ierse bron zegt hetzelfde.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hum ja ik zat fout, ze zijn inderdaad met zigeuners vermengd geweest, zijn niet puur blank, my bad.
|
Citaat:
We zullen er verder maar geen opmerkingen aan toevoegen. :infinity: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be