![]() |
Burgers moeten levensmiddelen en contant geld inslaan
|
Waar gaat dit over ?
|
Correcte link:
http://www.welt.de/politik/deutschla...e-anlegen.html Duits artikel Titel (eigen vertaling): Bevolking moet voorraad voedsel voor 10 dagen inslaan Hoofding (eigen vertaling): Voor het geval van een terroristische aanval of een ramp werkt de (Duitse) regering aan een ontwerp voor civiele verdediging. Het bevat ook concrete voorstellen voor elke burger over de aan te leggen voorraden. Waar demonen op doelt met "wat verzwijgt de regering?" moet hij maar zelf toe lichten. |
Ik zet me in demonen-modus en schrijf aldus: Alleen ambtenaren moeten geen voorraad inslaan. De regering zal hen ten gepaste tijde wel helpen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Of bedoelt demonen de Duitse regering ? Maar dan moest het in subforum Europa geplaatst zijn. |
Zou Demonen echt wachten op een antwoord op dit forum alvorens hij naar de supermarkt spurt?
Dat ontbreekt hier nog wel als personnage, een survivalist |
Voedingsmiddelen, water... ok - maar waarom dat contant geld ??
|
Duitse overheid heeft een nieuwe strategie voor civiele bescherming uitgewerkt, de opdracht hiervoor werd in 2012 gegeven.
|
Citaat:
Ik stel mijn hoop in op goed staal en het gereedschap dat te kunnen verwerken. |
:rofl:
|
Citaat:
|
Citaat:
Stel u voor dat we allemaal zo beginnen raaskallen. :( |
Citaat:
|
Citaat:
D�*t wordt pas lachen met de regering. Of met de EU? |
Citaat:
Ik vermoed dat dit uit een niet al te gezond brein is ontsproten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be