![]() |
Biddende christen in Frankrijk stoort zich aan voorbijganger
Wel, naar het schijnt liet de voorbijganger op zijn smartphone een liedje "ni dieu ni maître of iets in die aard horen.
Gevolg: Paaaf, op zijn bakkes. Punten van discussie: houden wij van zo ostentatief en collectief bidden in het openbaar ? In hoever mag je tonen als voorbijganger dat jij ook iets mag zeggen ? Geen punt van discussie: (illegaal) geweld. Nooit goed te keuren. https://www.youtube.com/watch?v=XKAS0393EyU . |
Als ik dat zie, dan huil ik voor de atheïsten en de agnosten. Is er een land waar zij naar toe kunnen???
|
Waar zou die man om gebeden hebben? Heer bevrijd ons van de goddelozen?
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Tsja, "Les soldats du Christ", dat zegt genoeg zeker...
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Moslim hoofdstad van Europa |
2 Bijlage(n)
Hard genoeg bidden! Tot er een doffe blik in de ogen komt en men de waarheid aanschouwt.:-o
|
Citaat:
Kortom: ik heb de indruk dat de ontstane ruzie door beide partijen is uitgelokt. De bidders door het in het openbaar te doen en de muzikant door juist daar zijn antireligieuze muziek te gaan spelen. :lol: |
Citaat:
De prevelende bidders gaan daar zo gaan zitten om .. ja om welke reden ? Om mij te trachten te beïnvloeden ? Via hun hogere krachten zo'n invloed op mij en op de wereld ? Of om mij wis te maken dat ik zou dwalen ? Hoe dan ook: het liep licht anders af dan "bied je andere wang aan ..." . |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zelfs een christen kan wel eens uit zijn vel schieten. |
Citaat:
Neen, dat bidden in het openbaar, met welke bedoeling? 1) als tegenreactie tegen moslims die in het openbaar hun matje uitrollen, I stand my ground. 2) het vingertje! Zich beter voelen dan de rest, en dat ook in het openbaar moeten tonen. |
Citaat:
Citaat:
En nog niet wetende dat Jezus is wedergeboren in mijn atoomtheorie. |
Mogelijks is dien agressieveling een bastaardzoon van één van deze geestelijken:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be