![]() |
Hoe voelt een niet-linkse homo zich bij een gesluierde moslima aan een loket?
Ik spreek hier niet over de soort die beweert dat alle kwaad op de wereld de schuld is van de koloniale blanken. Helaas denken nog veel holebis dat links hen verdedigt (terwijl het de huidige regering is die transgenderwetgeving heeft bijgewerkt in de goede richting), maar laten wij het niet over hen hebben.
Dus, een holebi, transgender, ... staat aan een loket met een gesluierde, vrome moslima die de loket bedient. De holebi herinnert zich hoe negatief de meeste islamitische rechtsscholen staan tegenover homoseksualiteit. Ook herinnert ie zich misschien enkele passages uit Koran of hadith. Hoe voelt ie zich? |
Bang.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe durven dergelijke moslims/moslima's de woordjes godsdienstvrijheid en democratie in hun bek nemen??? Om het op een ander te gaan verpesten? Met dien verstande dat veel moslima's zelf het slachtoffer zijn van de achterlijke barbaarse islam en best hun mond niet opendoen tenzij om dezelfde dwaasheden te herhalen van hun mannelijke soort! Nog eens: moslims en democratie kunnen niet samenleven. Ze horen thuis op een ander stuk van de planeet, en dan nog. Net zoals nazi's ons zouden komen uitleggen wat democratie is... |
Citaat:
Of denk jij dat wij over paranormale krachten beschikken? |
Citaat:
Of denk jij dat wij over paranormale krachten beschikken? |
Een niet linkse gesluierde homo voelt zich natuurlijk niet goed...
|
Citaat:
Ik ben geen homo |
Maar hoe voelt de moslima zich?
|
Verschrikkelijk, mijn dildo valt er weliswaar spontaan uit.
|
Citaat:
|
Homofielen houden zich niet bezig met politiek.
Wat ze zich vooral afvragen: wanneer is de volgende gayparade? |
Citaat:
Hetero's die weten dat namelijk zo... |
Men kan homofielen moeilijk betichten van enig denkvermogen, wanneer ze massaal op partijen stemmen die de grenzen wagenwijd openzetten voor moslims.
Want zoals ik het begrijp staat het in de islamitische geschriften dat homofielen van hoge gebouwen moeten gegooid worden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be