![]() |
De schepping
God schiep in 6 dagen de wereld en de mens, enz. Ten tijde van de dinosaurus bestond dan god nog niet.
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed: zo lang in het duister kan de mens het licht nog niet verdragen. |
400 soorten haaien , wie bedenkt zoiets
|
Citaat:
Het is door de microgoden bedacht. |
Schepping
Citaat:
|
Citaat:
Nooit gelezen natuurlijk. De domme wetenschap denkt dat al dat leven zomaar vanzelf is ontstaan. Verklaren kan ze niet, alleen maar beschrijven. Hoe weten al die simpele atomen in je lichaam zo precies wat zij allemaal moeten doen? Simpele atomen kunnen ons lichaam niet doen functioneren. Er moet een super-intelligentie in hen aanwezig zijn. En gezien onze ruimtevaart moeten de atomen uit ruimteschepen bestaan met daarin de super-intelligente microgoden. |
Universiteit.
Citaat:
2,3. De wetenschap is niet arrogant, intolerant en onbeschoft. Ze werkt internationaal al duizenden jaren goed samen. Met respect en gezonde rivaliteit. |
En toch spreekt de wetenschap de Bijbel niet tegen.
Zie gewoon de orde van de 6 dagen, hoe die uitvouwt en het effectieve begin aanduid. Tijd. 7 dagen. In Europa is die rijkdom wat verloren gegaan om een ander model te duwen, maar creationisme is veel maal meer verzadigend dan dat wereldje van evil lucionisten waar oudere mannen azen op de geesten van de kinderen. De kop eraf ja :) |
7 dagen in de week , 7 heuvels in Rome
12 apostelen , 12 uur in een etmaal 24 uur in een dag , 8 uur slaap en 16 aktief wie heeft dat zo mooi voor ons geregeld |
Citaat:
Citaat:
Wat ik van die kant heb gehoord zijn slechts leugens en beledigingen en domme opmerkingen. |
Citaat:
|
Citaat:
En tegenover God de Oerknal. En tegenover de geest de materie als principe. |
Citaat:
De mens is wat in de war en misleid. |
Citaat:
|
Citaat:
Lees daarvoor mijn atoomtheorie en nieuwe Bijbel. De oude Bijbel daarentegen was grotendeels fantasie, wat al reeds bewezen is door de wetenschap. |
Citaat:
Hij is slechts een domme wetenschapper, die zelf niks nieuws heeft bedacht en alleen na kauwt wat door anderen is bedacht. Een spons die slechts opneemt en weer uit knijpt. Het sprookje van de wetenschap: eens was er een singulariteit en BOEM, daar was het heelal. Zelfs de oude Bijbel is beter. Citaat:
En onbeschoft is de hardnekkige leugenaar. Citaat:
Ik ben mijn tijd dan ook ver vooruit en ver boven de lagere wetenschap verheden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be