![]() |
Doordenkertje
Zoek de 10 verschillen.
![]() ![]() |
Erg smakeloze vergelijking.
. |
Grootste verschil : onder sharia had ze misschien de doodstraf gekregen inderdaad
|
Volgens Genuivere is dat een ongelovige die wordt afgemaakt.
Het mag. Maar dan jij ook. |
Ik had er beter 3 ipv 10 gevraagd
|
Daar moet ik toch echt op doordenken, doordenken en doordenken om verschillen te ontdekken...
|
Citaat:
Waarom ? Ik zie vooral weinig gelijkenissen. |
Het leek haar en schitterend idee op het moment zelf.
Niet genoeg over gedacht |
[quote=Guinevere;8212837]Zoek de 10 verschillen.
![]() ihihihi Guinestar je hebt de foto gebruikt die ik had gepost!! hihi! LOL! |
Citaat:
Ik denk dan Guinevere het licht begint te zien. :? |
Citaat:
|
Citaat:
Beeld 2 : In een islamstaat wordt een vrouw doodgeschoten als een gevaarlijk beest door een paar godsdienstwaanzinnigen om een waarschijnlijk totaal futiele reden. Couscous laten aanbranden of zoiets... |
Citaat:
|
Ik zie 1 duidelijk verschil.
Een gebrek aan context. |
Citaat:
Is toch krek hetzelfde. |
Gelijkenissen zoeken is makkelijk, want er is slechts één gelijkenis. De getroffene is in beide gevallen een vrouw die naar alle waarschijnlijkheid het islamitische geloof aanhangt. Verder zie ik enkel verschillen.
|
Ik vind het echt belachelijk dat men de Boerkini verbiedt op het strand. Mag ik er nog in een jeans over ? Mag je nog regenkledij aan in de herfst ? De oorlog tegen de radicale islam die win je zo niet hoor, die verlies je zo.
In het zwembad vind ik het wel niet kunnen. Puur hygiënisch. Een badpak met pijpen halverwege de dij en de bovenarm moet daar maar voldoende zijn. |
Citaat:
Ik heb hier totaal geen boodschap aan. Gelukkig is het K & K |
Citaat:
|
Citaat:
Andere mogelijkheid is dat ze de kinderen op het strand bang maakt, door als 'n onherkenbaar spook rond te waren. Die vrouw op de tweede foto heeft wsl ne penalty gemist. Heb ik het goed geraden ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be