![]() |
Sadisme in Spanje, bloedlust
In dit artikel op hln.be kun je zien hoe drie totaal gedegenereerde spanjaarden in de arena een kalfje martelen voor hun plezier, waarbij ze hun verknipte plezier maximaal rekken tot het diertje quasi stikt in zijn eigen bloed. Deze gedegenereerden willen hun moment of fame in de arena nog wat meer luister bijzetten door het kalfje aan te zetten tot een laatste wanhoopspoging vooraleer deze parodie op een "strijd" stil valt.
Schande voor de spaanse stad, die zulke barbarij toelaat. Los van elke beschouwing over stieren "gevechten", dit is een martel en slacht sessie. Een kalf is volkomen weerloos. Die gedegenereerde zatlappen verdienen de garotte. http://www.hln.be/hln/nl/2661/Dieren...en-wordt.dhtml |
Doet mij denken aan de Islam. Maar dat is met vrouwen en met stenen...
|
Citaat:
|
Wel, er zijn hier in Vlaanderen tsjeven, sossen en groensels die geen problemen hebben met het kelen van schapen, omdat sommigen het plezant vinden om op die werkwijze te denken dat een soort schepper van gans het heelal daar gediend mee zou zijn.
Mag ik je daarnaast er op wijzen dat in Catalonië het gedaan is met stierengevechten ? . |
Citaat:
Maar wat wil je eigenlijk duidelijk maken? Laat maar... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs de nieuwsuitzendingen puilen er tot vervelens toe van uit. :roll: |
2 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In die regering heeft Bean heus geen last van sossen en groensels. En is hij dan echt ZO zwak dat hij zelfs de tsjeven niet meester kan ? Heeft basismilitant Schoof overigens ook on topic met het voorwerp van dit draadje een mening ? Of wil hij gewoon een Marie Daenentje doen ? Citaat:
Zoals de spaanse regio catalonië. Een jammere vaststelling is dat er nog minstens één regio is waar de achterlijkheid zulke proporties aanneemt dat zatlappen niet durven "vechten" met een stier en dan maar een weerloos kalfje martelen. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eerst hier de beestenstreken afschaffen, dan commentaar op anderen geven. |
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=OF-wu4FlE_I Good riddance. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar in verband met hanengevechten, durf ik niet zo'n boude uitspraken te doen. Of in verband met vinkenzettingen: toen ik nog een klein Schoofken was, hoorde ik mijn moeder Schoof een buurman naar de hel wensen, omdat die de ogen van zijn vinken uitbrandde, om ze beter te doen zingen. Zelfs voor hondengevechten, zou ik durven twijfelen. Ik bedoel dus: het kan dat er nog marginaal aan dergelijke praktijken gedaan wordt. Gelukkig is de wet duidelijk. . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be