![]() |
Once you go back
you never come again?
![]() |
Vind je dat grappig?
|
Citaat:
|
Ben jij dat Guine? Anders zwaaien we u wel uit hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
Guinevere zal ze liefdevol meenemen naar Pakistan. Misschien verkiest ze dan om toch maar naar Kosovo terug te keren. |
504 geiten dubbel
|
Tragedie voor het meisje, terugkeren naar dat gat.
Te lang geen migratiebeleid, dan krijg je situaties als dit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Sommigen zijn nogal hardleers. |
Wat wij niet hebben in dit land is een subjectieve beoordeling van asielprocedures. Objectieve procedures leiden tot wantoestanden.
Mensen die een BMW hebben met een of ander opschrift in het Turks of Arabisch, die zichzelf een zotte mocro wanen, die een vlag van land van herkomst overal zwaaien, die hier al lang leven maar nog altijd amper Nederlands kunnen, die 1x of meer veroordeeld zijn, die moeten buiten. Mensen als dat meisje niet. |
Zachte heelmeesters, stinkende wonden.
Ik vind het zonde eigenlijk. Gespuis klasse A1 dat niet liever doet dan dood en verderf zaaien laten we terug binnen en laten we uitkeringen trekken, maar mensen die wel binnen deze samenleving passen, die moeten vertrekken. |
Citaat:
Het was toen gespuis uit het Oostblok En ze kwamen niet alleen onze Jobs maar ook de inhoud van onze huizen stelen Niet hypocriet zijn |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Een uitzettingsbevel dat men 16 jaar laat aanslepen dat is een beetje 'teveel van het goede' dacht ik. Ik vind het best erg voor dat meisje maar ze moet ons niet gaan vingerwijzen en ons aanduiden als de schuldigen in die zaak daar dat andere mensen zijn die zwaar in de fout gegaan zijn in die 'zaak'. :roll: :roll: Misschien kan ze hopen op ... You'll never walk alone? 8O |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be