![]() |
hypocriete NVA
in 2002 krijgt Mike Vogel bakken kritiek over zich omdat ze een hoofddoek droeg op bezoek bij moslims. kritiek a l�* splitsing kerk en staat.
wat doet BDW: ![]() kan je nog hypocrieter NVA? ![]() het antwoord, Mieke Vogels, is een duidelijke "nee". |
Mike Vogel ?
Heb je gezopen ? Zou ik in jouw geval misschien ook wel doen... |
Citaat:
Trouwens: het Jodendom erkent en hanteert de scheiding tussen Kerk en Staat, en dit zonder schijnheiligheid - letterlijk en figuurlijk. Dus niet zoals Turkije waar men een democratie heeft, doch zwaar voor verbetering vatbaar is alsook bedenkingen, en uiteindelijk de religie der vrede boven de staat is geklasseerd. De Joden zijn verder in zeer klein getalen, en zijn er zonder dat iemand het zelfs opmerkt. Dus niet een massale instroom onder de noemer van oorlogsvluchteling waarna men niet meer zal terugkeren - dus men liegt vanaf het begin, doch wij weten dat, maar liegen uiteindelijk onszelf voor -, waarna men zich niet aanpast en gaat voor uitbreiding en verovering van het gastland. Dus een hypocriete NVA? Neen. Eerder erkenning en eer als teken van en voor een wederzijds begrip en samenleving met toekomst voor beiden. . |
Pathetisch
uitdrukking gevend aan heftige emoties Voorbeelden: `Levensliederen horen pathetisch gezongen te worden.`, `Oké, ze heeft dun en slap haar, maar om daar zó pathetisch over te doen...` Synoniemen: gezwollen, dramatisch |
Citaat:
|
Citaat:
Maar wanneer je een synagoge bezoekt wordt u door de Joden beleefd gevraagd of u een keppeltje zou willen opzetten. Ze hebben er altijd een aantal in voorraad voor niet-joodse bezoekers en bieden u die aan. Ik heb het zelf ook meegemaakt tijdens een bezoek aan een synagoge in het oude Ghetto van Venetië. Overigens, wanneer een niet-islamitische vrouw een moskee bezoekt wordt haar eveneens beleefd gevraagd het hoofd te willen bedekken. Verder wordt daar ook gevraagd de schoenen uit te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Juist ja. |
Citaat:
. |
Ik heb 'Mike Vogel' gegoogeld.
Ik ben er haast zeker van dat hij nog nooit met 'n kopvod heeft rondgelopen. Hij mag ne X langskomen, ik zet m'n principes wel efkes aan de kant. :P ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be