![]() |
Vrouw in monokini uitgekleed
“Franse vrouw in monokini aangevallen, geslagen en uitgekleed”
Niet dat er veel uit te kleden valt aan iemand die in monokini rondloopt, maar toch al weer een teken aan de wand. Het Nieuwsblad 27-08 19u12 De gemoederen raken ernstig verhit in Frankrijk. In dezelfde week dat vrouwen op strand worden verplicht hun boerkini uit te doen, zou donderdag een vrouw in monokini zijn aangevallen door een groep adolescenten. Dat melden verschillende lokale Franse media op basis van verslagen van getuigen. http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160827_02442092 |
Citaat:
|
Even verwerpelijk als iemand de burkini van het lijf scheuren.
|
Citaat:
Ge moogt er feitelijk gif op nemen dat het zo zal zijn. Maar 'we' staan het allemaal toe. |
Citaat:
|
Omdat er kinderen bijzijn! Als je de natuur volgt is een paar borsten het eerste wat een kind te zien krijgt, sommigen krijgen jaren de borst. De mening dat (jonge) kinderen een link tussen blote borsten en seks zouden leggen ontspruit uit een perverse gedachtegang van sommige volwassenen.
|
Citaat:
|
Misschien is er jullie toch iets ontgaan. Er waren geen moslims betrokken in het incident.
http://www.leparisien.fr/faits-diver...16-6073503.php Maar eens je een obsessieve stoornis ontwikkelt geraak je er moeilijk vanaf en ontwaar je overal moslims. |
Citaat:
tsss ... dat latent racisme bij links ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet dat ik het goedkeur dat men haar heeft aangevallen enz. maar anderzijds begrijp ik wel dat niet iedereen gediend is met al dat bloot.
Blote borsten horen volgens mij op een nudistenstrand. Straks blote geslachtsdelen enzo? Nee bedankt, er zijn limieten. |
Citaat:
Het past beiden niet op een gewoon strand of zwembad. |
Citaat:
|
Waren het hier ook politieagenten die de wet toepasten???
Of is alles wat de moslims willen nu al automatisch wet geworden en mag dan iedereen hier zo maar als uitvoerder van de wet optreden??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be