![]() |
Wat moet er later op je grafsteen staan ?
1 Bijlage(n)
Wat zou je willen dat er later op je grafsteen staat ?
|
Mijn rijk kome
|
Zo'n draad bestaat er ook al.
|
Citaat:
|
![]() |
Versace!!!!!!!!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
"Kijk ik kan dat kopen, ik heb dat aan." Ik had dat ook als jonge ijdele kerel. Maar wat voor vrouwen trekt ge dan aan? Kan het nog meer oppervlakkig? "I just wanted to fuck you, now fuck off" Doen ze alsof je al in relatie bent na één keer neuken, mensen met zulke kleren (die niet echt rijk zijn) hebben dikwijls een lage zelfwaarde. Ze gaan dan op internet fora hun leeg bestaan optrekken aan andere individuen? Ik durf er voor te wedden dat je Uzelf wellicht in meer dan 70% van het verhaal erkent. Het is niet moeilijk tussen de lijnen te halen. Wie heeft nu ook een chihuahua? Maar die is wellicht van uw moeke omdat ge daar nog woont zeker? :) |
Citaat:
|
Oei, er zijn hier precies spanningen.
|
Hij schoof zijn zak voorgoed op zij.
. Dat hem hier nu blijft liggen, onzen ouden, wordt diep betreurd door zoveel vrouwen. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol: |
Ja jongens, ik ben uitgeschoven. Ha-ha.
|
Arme Xenophon, geen geluk voor jou.
|
Citaat:
Om u echt te typeren, zou die spreuk er wel minstens een tweehonderdtal keren moeten opstaan... |
Gelieve hier geen fietsen te stallen....
|
Liefst iets in spijkerschrift, om de archeologen binnen x aantal eeuwen wat te kloten.
|
Ik zou willen sterven op een manier dat mijn lichaam nooit terug gevonden wordt. Dan besparen mijn nakomelingen tenminste een grafsteen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be