Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Yserwaecke 2016 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=234483)

Pandareus 28 augustus 2016 19:08

Yserwaecke 2016

Feestdag blijkbaar voor al die kerels die sommigen hier omschrijven als "bewuste" vlamingen.
Met 3.650 van vlaendren's beste zonen zijn ze samen gekomen op een boerenveld om daar nostalgische speeches te aanhoren, naar een gebuisde vlaams blokker te luisteren en te mijmeren dat na de franstalige aanvallen op de vlaemsche identiteit we nu ook nog een mocro invasie moeten trotseren. Geen nood echter ! Gebuisde Bart wist zijn toehoorders te vertellen dat daar een goede oplossing voor was : het onafhankelijke vlaenderen !!! :-D Waar wachten we eigenlijk nog op !
http://www.doorbraak.be/nl/nieuws/be...fhankelijkheid

Witte Kaproen 28 augustus 2016 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8216196)
Feestdag blijkbaar voor al die kerels die sommigen hier omschrijven als "bewuste" vlamingen.
Met 3.650 van vlaendren's beste zonen zijn ze samen gekomen op een boerenveld om daar nostalgische speeches te aanhoren, naar een gebuisde vlaams blokker te luisteren en te mijmeren dat na de franstalige aanvallen op de vlaemsche identiteit we nu ook nog een mocro invasie moeten trotseren. Geen nood echter ! Gebuisde Bart wist zijn toehoorders te vertellen dat daar een goede oplossing voor was : het onafhankelijke vlaenderen !!! :-D Waar wachten we eigenlijk nog op !

Alweer een oproep voor de Vlaamse onafhankelijkheid:-)

Witte Kaproen 28 augustus 2016 19:16

Citaat:

Alweer een oproep voor de Vlaamse onafhankelijkheid:-)

En het enige tegenargument dat de Belgicisten nog hebben is
een taalfout .

Vlaanderen als "vlaenderen "schrijven. :roll:

Waw ,dat maakt indruk :-)

dalibor 28 augustus 2016 19:34

Dat is geen nieuwe oproep he. Dat is een oproep van de 3600 man tellende nucleus. Die doen dat elk jaar.

dpg 28 augustus 2016 19:37

Citaat:

Werden die gratis incontinentie luiers nu echt uitgedeeld of was het zoals steeds maar een lokmiddel ?

En trapt er eigenlijk nog iemand in deze grap ?

Knuppel 28 augustus 2016 19:54

Het is lang geleden maar ik wil best nog eens naar de Ijzewake afzakken. Al was het maar om de belgicische nationalisten nog eens te zien die met de staart tussen de benen gingen lopen nadat ze half naakt het podium waren opgesprongen.

Ik mis fieseler, die er die ene keer ook bij was, en die ik nooit meer zal weerzien. :cry:
Nog geen kwartier nadat hij zich hardop afvroeg of de BUBbels geen stunt zouden uithalen, gebeurde het toch wel, zeker!

Dadeemelee 28 augustus 2016 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8216252)
Het is lang geleden maar ik wil best nog eens naar de Ijzewake afzakken. Al was het maar om de belgicische nationalisten nog eens te zien die met de staart tussen de benen gingen lopen nadat ze half naakt het podium waren opgesprongen.

Ik mis fieseler, die er die ene keer ook bij was, en die ik nooit meer zal weerzien. :cry:
Nog geen kwartier nadat hij zich hardop afvroeg of de BUBbels geen stunt zouden uithalen, gebeurde het toch wel, zeker!

Halfnaakte nationalisten?

Al ze slim zijn dragen ze dit jaar een tricolore boerkini :lol:

Witte Kaproen 28 augustus 2016 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8216231)
Werden die gratis incontinentie luiers nu echt uitgedeeld of was het zoals steeds maar een lokmiddel ?

Lachen met de bejaarde medemens.

Als het Vlamingen zijn ,mag dat blijkbaar.
Wat een niveau van onze Belgicisten .:roll:

Maar weet dat iedereen ,
die niet jong sterft ,
eens zal oud worden.

Hic mihi ,cras tibi

Wapper 28 augustus 2016 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8216231)

En trapt er eigenlijk nog iemand in deze grap ?

In de AlWieDaNiSpringt grap trapt niemand meer, zoveel is zeker :lol:

De schoofzak 28 augustus 2016 20:50

Wij zijn blij dat flamingante bijeenkomsten ook de aandacht trekken van belgicistische sossen.

.

Gipsy 28 augustus 2016 20:58

Citaat:

Een bende oude mensen waar geen jongere te bespeuren valt en een massa lege stoelen. Dat is het beeld dat er nog overschiet van het Vlaams separatisme. Elk jaar pathetischer. Binnenkort doet de laatste het licht uit.

Witte Kaproen 28 augustus 2016 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8216310)
Een bende oude mensen waar geen jongere te bespeuren valt en een massa lege stoelen. Dat is het beeld dat er nog overschiet van het Vlaams separatisme. Elk jaar pathetischer. Binnenkort doet de laatste het licht uit.

Nogal logisch
als Vlaanderen binnenkort onafhankelijk zal zijn ,
moeten er geen samenkomsten meer georganiseerd worden ,
ter bevordering van de Vlaamse Onafhankelijkheid .

Pandareus 28 augustus 2016 21:39

Het valt mij al een tweetal jaar op dat zelfs de grootste maniakken onder de vlaams nationalisten hier niks meer posten als hun jaarlijkse hoogmis heeft plaatsgevonden.
Het laatste feit dat wat weerklank kreeg was als enkele jonge gasten een belgische vlag als mat gebruikten. Daarna is het stilgevallen, niemand heeft interesse in saaie speeches en foto's van bussen vol hoogbejaarden die een namiddag van melancholie willen beleven. Klef, saai, waardeloos.

Het blijft voor mij een mysterie hoe er toch nog altijd een paar tientallen jongeren in vlaanderen zijn die ze zo zot kunnen maken dat ze in korte broek zichzelf te kakken willen zetten ter meerdere leute ende vermaeck van wat overjaarse bustoeristen...

marie daenen 28 augustus 2016 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8216334)
Het valt mij al een tweetal jaar op dat zelfs de grootste maniakken onder de vlaams nationalisten hier niks meer posten als hun jaarlijkse hoogmis heeft plaatsgevonden.
Het laatste feit dat wat weerklank kreeg was als enkele jonge gasten een belgische vlag als mat gebruikten. Daarna is het stilgevallen, niemand heeft interesse in saaie speeches en foto's van bussen vol hoogbejaarden die een namiddag van melancholie willen beleven. Klef, saai, waardeloos.

Het blijft voor mij een mysterie hoe er toch nog altijd een paar tientallen jongeren in vlaanderen zijn die ze zo zot kunnen maken dat ze in korte broek zichzelf te kakken willen zetten ter meerdere leute ende vermaeck van wat overjaarse bustoeristen...

En fier dat ze zijn, onze Vlaamse overlopers, over de succesvolle afbraak van Vlaanderen die ze zonder dralen en met groot trompetgeschal en steun van de officiële anti-Vlaamse haatpers doorvoeren...
La Belgique lacht ze in hun gezicht uit en zij blijven maar kruipen...

Hoe noemen ze zulke mensen??? Addergebroed of zo iets, niet?

Witte Kaproen 28 augustus 2016 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8216334)

Het blijft voor mij een mysterie ...

Dat verwondert mij niet.

Hoe Vlaanderen uiteindelijk dan toch onafhankelijk zal geworden zijn ,

zal voor U ook waarschijnlijk altijd een mysterie blijven

marie daenen 28 augustus 2016 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 8216337)
Dat verwondert mij niet.

het staat dan ook niet in zijn sossen-evangelie...

Pandareus 28 augustus 2016 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 8216337)
Dat verwondert mij niet.

Waarschuw ons als het grote moment daar is hee Kaproen, dat het niet in mineur onopgemerkt blijft...

marie daenen 28 augustus 2016 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8216343)
Waarschuw ons als het grote moment daar is hee Kaproen, dat het niet in mineur onopgemerkt blijft...

Al zo diep door uw sossendogma's in slaap gesukkeld dat je moet wakker gemaakt worden om de realiteit nog te kunnen zien???

Pandareus 29 augustus 2016 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 8216347)
Al zo diep door uw sossendogma's in slaap gesukkeld dat je moet wakker gemaakt worden om de realiteit nog te kunnen zien???

Mag ik hieruit opmaken dat jij wel zicht hebt op de timing voor wanneer het glorieuze moment van de vlaamse onafhankelijkheid zal plaatsvinden ?
Wil je dit met ons delen ?

Sukkelaar 29 augustus 2016 09:50

Citaat:

Misschien op jou? ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be