![]() |
Yserwaecke 2016
Feestdag blijkbaar voor al die kerels die sommigen hier omschrijven als "bewuste" vlamingen.
Met 3.650 van vlaendren's beste zonen zijn ze samen gekomen op een boerenveld om daar nostalgische speeches te aanhoren, naar een gebuisde vlaams blokker te luisteren en te mijmeren dat na de franstalige aanvallen op de vlaemsche identiteit we nu ook nog een mocro invasie moeten trotseren. Geen nood echter ! Gebuisde Bart wist zijn toehoorders te vertellen dat daar een goede oplossing voor was : het onafhankelijke vlaenderen !!! :-D Waar wachten we eigenlijk nog op ! http://www.doorbraak.be/nl/nieuws/be...fhankelijkheid ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
En het enige tegenargument dat de Belgicisten nog hebben is een taalfout . Vlaanderen als "vlaenderen "schrijven. :roll: Waw ,dat maakt indruk :-) |
Dat is geen nieuwe oproep he. Dat is een oproep van de 3600 man tellende nucleus. Die doen dat elk jaar.
|
Citaat:
En trapt er eigenlijk nog iemand in deze grap ? |
Het is lang geleden maar ik wil best nog eens naar de Ijzewake afzakken. Al was het maar om de belgicische nationalisten nog eens te zien die met de staart tussen de benen gingen lopen nadat ze half naakt het podium waren opgesprongen.
Ik mis fieseler, die er die ene keer ook bij was, en die ik nooit meer zal weerzien. :cry: Nog geen kwartier nadat hij zich hardop afvroeg of de BUBbels geen stunt zouden uithalen, gebeurde het toch wel, zeker! |
Citaat:
Al ze slim zijn dragen ze dit jaar een tricolore boerkini :lol: |
Citaat:
Als het Vlamingen zijn ,mag dat blijkbaar. Wat een niveau van onze Belgicisten .:roll: Maar weet dat iedereen , die niet jong sterft , eens zal oud worden. Hic mihi ,cras tibi |
Citaat:
![]() |
Wij zijn blij dat flamingante bijeenkomsten ook de aandacht trekken van belgicistische sossen.
. |
Citaat:
|
Citaat:
als Vlaanderen binnenkort onafhankelijk zal zijn , moeten er geen samenkomsten meer georganiseerd worden , ter bevordering van de Vlaamse Onafhankelijkheid . |
Het valt mij al een tweetal jaar op dat zelfs de grootste maniakken onder de vlaams nationalisten hier niks meer posten als hun jaarlijkse hoogmis heeft plaatsgevonden.
Het laatste feit dat wat weerklank kreeg was als enkele jonge gasten een belgische vlag als mat gebruikten. Daarna is het stilgevallen, niemand heeft interesse in saaie speeches en foto's van bussen vol hoogbejaarden die een namiddag van melancholie willen beleven. Klef, saai, waardeloos. Het blijft voor mij een mysterie hoe er toch nog altijd een paar tientallen jongeren in vlaanderen zijn die ze zo zot kunnen maken dat ze in korte broek zichzelf te kakken willen zetten ter meerdere leute ende vermaeck van wat overjaarse bustoeristen... |
Citaat:
La Belgique lacht ze in hun gezicht uit en zij blijven maar kruipen... Hoe noemen ze zulke mensen??? Addergebroed of zo iets, niet? |
Citaat:
Hoe Vlaanderen uiteindelijk dan toch onafhankelijk zal geworden zijn , zal voor U ook waarschijnlijk altijd een mysterie blijven |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mag ik hieruit opmaken dat jij wel zicht hebt op de timing voor wanneer het glorieuze moment van de vlaamse onafhankelijkheid zal plaatsvinden ? Wil je dit met ons delen ? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be