Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   ‘Zelfs mijn vrienden beginnen te geloven dat de moslims de boel hier gaan overnemen’ (https://forum.politics.be/showthread.php?t=234510)

Universalia 30 augustus 2016 03:21

‘Zelfs mijn vrienden beginnen te geloven dat de moslims de boel hier gaan overnemen’

BRON

Detail tekst:

Citaat:

De N-VA kapitaliseert op angst, een boerkiniverbod is zinloos en de voorstellen om de rechtsstaat uit te hollen, zijn ronduit gevaarlijk.
Dat de man in kwestie (KDG) 'vrienden' had daar schrok ik wel even van. :-D

Zipper 30 augustus 2016 08:09

De Gucht, "vader" vd snelbelgwet, kan beter zijn klep houden. :roll:

Vette Pois(s)on 30 augustus 2016 08:17

'vrienden'
hahahaha

fallen_angel 30 augustus 2016 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8217977)
BRON

Detail tekst:

Dat de man in kwestie (KDG) 'vrienden' had daar schrok ik wel even van. :-D

Wel, in alle eerlijkheid, zou KDG ook graag als "vriend" hebben. Kan toch enkel maar praktisch zijn zo iemand die boven de wet staat :lol:

On topic, waar dit soort columns het debat steeds weer verliezen voor mij is bij dit soort oneliners:

Citaat:

En aan dat soort sujetten rekenen we een hele bevolking af?
Voor zover ik merk wordt er niet afgerekend met een bevolking, worden er geen personen of etnische groepen geviseerd, maar een ideologie waar de terroristen hun rechtvaardiging in vinden. Dat is een heel groot verschil.

vrijzinnige 30 augustus 2016 08:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fallen_angel (Bericht 8218111)
Wel, in alle eerlijkheid, zou KDG ook graag als "vriend" hebben. Kan toch enkel maar praktisch zijn zo iemand die boven de wet staat :lol:

On topic, waar dit soort columns het debat steeds weer verliezen voor mij is bij dit soort oneliners:

Voor zover ik merk wordt er niet afgerekend met een bevolking, worden er geen personen of etnische groepen geviseerd, maar een ideologie waar de terroristen hun rechtvaardiging in vinden. Dat is een heel groot verschil.

Geef daar eens een voorbeeld van ?

fallen_angel 30 augustus 2016 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 8218130)
Geef daar eens een voorbeeld van ?

http://www.demorgen.be/economie/-vro...nnis-b8d9a9c6/

Thuleander 30 augustus 2016 10:15

Arme Karel.
Hij wilde alleen maar rijk worden door de antiblanke agenda van de globalisten te dienen.

vrijzinnige 30 augustus 2016 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fallen_angel (Bericht 8218133)

Maw, een anonieme klacht is voor jou voldoende om iemand schuldig te verklaren !
Dan staan er ons nog spannende tijden te wachten met de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie, want net daarom wil de Antwerpse burgemeester en voorzitter van de grootste partij van Belgie de onderzoeksrechter uitschakelen, zodat de burgemeester kan recht spreken over vriend en tegenstrever.
En dan heeft die Nieuwe Vreemdelingen Alliantie aanhang nog het lef om kritiek te geven op de aanpak van Erdogan :-) :-) :-)

fallen_angel 30 augustus 2016 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 8218295)
Maw, een anonieme klacht is voor jou voldoende om iemand schuldig te verklaren !
Dan staan er ons nog spannende tijden te wachten met de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie, want net daarom wil de Antwerpse burgemeester en voorzitter van de grootste partij van Belgie de onderzoeksrechter uitschakelen, zodat de burgemeester kan recht spreken over vriend en tegenstrever.
En dan heeft die Nieuwe Vreemdelingen Alliantie aanhang nog het lef om kritiek te geven op de aanpak van Erdogan :-) :-) :-)

Ok, dus het feit dat ze haar fortis aandelen de avond voor de verkoop van de hand doet, is gewoon toeval. Ok, makkelijke gedachte. Hoofdstuk afgesloten.

Wat doet je vermoeden dat ik enige sympathie heb richting NVA? Of zoals jij ze zeer volwassen de nieuwe vreemdelingen alliantie noemt?

fallen_angel 30 augustus 2016 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8218192)
Arme Karel.
Hij wilde alleen maar rijk worden door de antiblanke agenda van de globalisten te dienen.

Landgoed in Toscanië, Appartement met zicht op zee in Knokke, en god weet wat nog allemaal. Ik zou zeggen dat hij bijzonder goed geslaagd is in het rijk worden door de antiblanke agenda van globalisten te dienen.

daiwa 30 augustus 2016 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fallen_angel (Bericht 8218328)
Ok, dus het feit dat ze haar fortis aandelen de avond voor de verkoop van de hand doet, is gewoon toeval. Ok, makkelijke gedachte. Hoofdstuk afgesloten.

Wat doet je vermoeden dat ik enige sympathie heb richting NVA? Of zoals jij ze zeer volwassen de nieuwe vreemdelingen alliantie noemt?

Er is geen kat die dat gelooft.
In Amerika was hij daar niet zo gemakkelijk mee weg gekomen.

vrijzinnige 30 augustus 2016 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 8218336)
Er is geen kat die dat gelooft.
In Amerika was hij daar niet zo gemakkelijk mee weg gekomen.

Maw, jullie willen NIET meer in een rechtstaat leven, maar verkiezen de werkwijze van Erdogan !

fallen_angel 30 augustus 2016 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 8218345)
Maw, jullie willen NIET meer in een rechtstaat leven, maar verkiezen de werkwijze van Erdogan !

Zucht, maar dank je om het argument op te geven en met dit soort nonsens af te druipen.

Erdogan is precies de nieuwe Hitler-Godwin geworden voor sommigen.

daiwa 30 augustus 2016 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 8218345)

Geloof jij persoonlijk zelf dat het toeval was dat hij die aandelen verkocht een paar uur voor dat bekend werd dat Fortis ontbonden werd?

Er bestaat trouwens ook zo iets als onweerleg vermoeden van schuld en daarop zijn al verschillende mensen veroordeeld zonder tastbaar bewijs.

Anna List 30 augustus 2016 12:15

geloven is foei.

vrijzinnige 30 augustus 2016 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fallen_angel (Bericht 8218352)
Zucht, maar dank je om het argument op te geven en met dit soort nonsens af te druipen.

Erdogan is precies de nieuwe Hitler-Godwin geworden voor sommigen.

Maw, iemand beschuldigen van een misdaad, ook al heeft een rechter de betrokken persoon vrijgesproken is voor jou "nonsens" !
Dat gaat in tegen elk democratisch principe, maar dat zal jou waarschijnlijk wel worst wezen, want ENKEL de plaatselijke toog spreekt voor jouw recht.

fallen_angel 30 augustus 2016 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 8218367)
Maw, iemand beschuldigen van een misdaad, ook al heeft een rechter de betrokken persoon vrijgesproken is voor jou "nonsens" !
Dat gaat in tegen elk democratisch principe, maar dat zal jou waarschijnlijk wel worst wezen, want ENKEL de plaatselijke toog spreekt voor jouw recht.

Amai, duidelijk een rijke fantasie.

Maar laat me dit nog zeggen: denk niet wat ik denk, want je zal er altijd naast zitten. En leg me bijgevolg geen woorden in de mond, je toont er enkel je zwakzinnigheid mee aan.

vrijzinnige 30 augustus 2016 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 8218361)
Geloof jij persoonlijk zelf dat het toeval was dat hij die aandelen verkocht een paar uur voor dat bekend werd dat Fortis ontbonden werd?

Er bestaat trouwens ook zo iets als onweerleg vermoeden van schuld en daarop zijn al verschillende mensen veroordeeld zonder tastbaar bewijs.

Heeft Karel De Gucht dan een veroordeling opgelopen ?
En....ook tegen Geert Bourgeois (Vlaams minister president) is er een vermoeden van schuld (belasting fraude) !
Maw ik kan en mag dus zeggen dat GB een fraudeur is volgens jou !

fallen_angel 30 augustus 2016 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 8218375)
Heeft Karel De Gucht dan een veroordeling opgelopen ?
En....ook tegen Geert Bourgeois (Vlaams minister president) is er een vermoeden van schuld (belasting fraude) !
Maw ik kan en mag dus zeggen dat GB een fraudeur is volgens jou !

Rustig jongen, niet beginnen schuimbekken.

En ja, je mag dat gerust zeggen.

fallen_angel 30 augustus 2016 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 8218367)

Irritante manier van argumenteren, argument verliezen en dan direct afkomen met de hyperbolen.

Edit, bijna vergeten dat we hier met zeer slechte lezers zitten, een hyperbool is dit:

http://jan.liebregts.eu/stijlfiguren/hyperbool

Citaat:

De inhoud van de mededeling wordt hierbij overdreven vergroot.
Voorbeelden hiervan:
  1. Tjonge, het duurt nog tot Kerst voordat die minuut verstreken is!
  2. Ik weet niet wat voor windkracht het is vandaag, maar ik denk wel windkracht 80!
  3. Ik verveel me dood.
  4. Je wordt doodgegooid met informatie over de verkiezingen.
  5. Ik heb wel een eeuw op je staan wachten.
Omdat je dagelijks hyperbolen gebruikt, merk je het speciale effect van de overdrijving niet meer op.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be