Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   De propaganda vleugel van Isis opereert vrij in Europa (https://forum.politics.be/showthread.php?t=234525)

Karel Martel B 30 augustus 2016 23:00

De propaganda vleugel van Isis opereert vrij in Europa

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...pulled-do.html

Citaat:

At a beach in Southend-on-Sea in Essex, an actor known as Light - who is dressed as a police officer' - approaches an actress portraying a Muslim woman.

The woman, Amina Maz, is sitting alone on a towel on the beach and wearing a burkini.

As beachgoers watch on, the 'officer' tells the woman: 'Stand up please. Can you take it off please?

'You're not allowed to wear it at the beach. You look like a terrorist. I'm afraid you're wearing it because you're oppressed.'

The woman in the burkini refuses his demand, replying: 'I'm not going to take anything off. I'm allowed to wear whatever I want.

Kan je dat geloven? Isis propaganda filmpjes kunnen gewoon hier in Europa geproduceerd worden als "sociaal experiment".

Deze mensen hebben bloed aan hun handen, niet meer of niet minder.

Nabestaanden van toekomstige slachtoffers moeten deze ongure typen gewoon in de armoede procederen.

zonbron 31 augustus 2016 03:48

Social engineering

De schoofzak 31 augustus 2016 05:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 8218883)

Kan je dat geloven? Isis propaganda filmpjes kunnen gewoon hier in Europa geproduceerd worden als "sociaal experiment".

Nabestaanden van toekomstige slachtoffers moeten deze ongure typen gewoon in de armoede procederen.

Als je het maar zo verkeerd kan voorstellen zoals jij nu doet, ben je niet waard dat ik meer reactie geef dan mijn afkeuring.
Zelfs al ben ik voorstander van maatregelen die de sluipende islamisering aan de kaak zouden stellen.

.

Karel Martel B 31 augustus 2016 06:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8218946)
Als je het maar zo verkeerd kan voorstellen zoals jij nu doet, ben je niet waard dat ik meer reactie geef dan mijn afkeuring.

Een valse voorstelling van zaken filmen die enkel dient om meer moslims te radicaliseren: dat is Isis propaganda in mijn boekje.

Want je kan er gif op innemen dat deze beelden gaan circuleren onder moslims, maar dan zonder het het "sociale experiment" aspect erbij vermeld wordt.

Scorpio 31 augustus 2016 07:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 8218965)
Een valse voorstelling van zaken filmen die enkel dient om meer moslims te radicaliseren: dat is Isis propaganda in mijn boekje.

Want je kan er gif op innemen dat deze beelden gaan circuleren onder moslims, maar dan zonder het het "sociale experiment" aspect erbij vermeld wordt.

Isis heeft al meer dan genoeg propagandamateriaal aan de echte foto's van die flikken in Frankrijk die die vrouw verplichten haar kleren uit te doen of van't strand te gaan. En die zijn echt.

IJsboer 31 augustus 2016 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 8218883)

Bron?

TheFourHorsemen 31 augustus 2016 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio (Bericht 8218994)
Isis heeft al meer dan genoeg propagandamateriaal aan de echte foto's van die flikken in Frankrijk die die vrouw verplichten haar kleren uit te doen of van't strand te gaan. En die zijn echt.

Ja, als je als moslim zulke verschrikkelijke dingen ziet in Frankrijk, begrijp ik maar al te goed dat je als reactie een IS-sympathisant wordt en goede daden wil stellen zoals homo's van gebouwen gooien, het onthoofden of levend verbranden van krijgsgevangenen, jonge slavinnetjes verhandelen, vrouwen stenigen...

SDX 31 augustus 2016 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8219448)
Ja, als je als moslim zulke verschrikkelijke dingen ziet in Frankrijk, begrijp ik maar al te goed dat je als reactie een IS-sympathisant wordt en goede daden wil stellen zoals homo's van gebouwen gooien, het onthoofden of levend verbranden van krijgsgevangenen, jonge slavinnetjes verhandelen, vrouwen stenigen...

...straten schoonvegen met trucks, jezelf laten ontploffen in trein- of metrostations, aan voetbalstadia, heelder redacties uitmoorden, schietpartijen op terrasjes, bij concerten, steekpartijen (verwarde allahu akbar roepende personen met 'n psychiatrisch verleden) ...
Allemaal heel begrijpelijk als je dat soort beelden ziet. :roll:

Peche 31 augustus 2016 13:18

Dat zeg ik al jaren. Maar de imams blijven subsidie ontvangen en de radicale moskeeën blijven open. De regering is blind voor de feiten en durft de strijd niet aangaan.

dewanand 2 september 2016 17:15

hahahhahaha wij zijn en blijven wilde mensapen

gaat allemaal om het uitkleden van meiden dus het gaat om blote meiden, maw wij mannen zijn kutverslaafden, is oudste verslaving op aarde.

zonbron 3 september 2016 01:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dewanand (Bericht 8221985)
hahahhahaha wij zijn en blijven wilde mensapen

gaat allemaal om het uitkleden van meiden dus het gaat om blote meiden, maw wij mannen zijn kutverslaafden, is oudste verslaving op aarde.

Count me out.

Universalia 3 september 2016 07:55

Citaat:

De propaganda vleugel van Isis opereert vrij in Europa
Geen mens die daar nog van opkijkt denk ik we kijken allemaal rustig verder familie en thuis. :roll:

Waterglas 3 september 2016 11:37

lol, als je dat de propaganda vleugel van Isis noemt dan zijn ze wel met heel veel. Die Franse burgemeesters die het verbod invoerden, alle personen die zo'n verbod verdedigen (Sarkozy, Wilders, leden van de N-VA...), de Westerse pers die de foto's publiceerden etc.

de vuile muilekoek 6 september 2016 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8219455)
Dat zeg ik al jaren. Maar de imams blijven subsidie ontvangen en de radicale moskeeën blijven open. De regering is blind voor de feiten en durft de strijd niet aangaan.

Niet blind denk ik ,maar eerder pervers en hoogstaand corrupt.;-)

de vuile muilekoek 6 september 2016 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Waterglas (Bericht 8222739)
lol, als je dat de propaganda vleugel van Isis noemt dan zijn ze wel met heel veel. Die Franse burgemeesters die het verbod invoerden, alle personen die zo'n verbod verdedigen (Sarkozy, Wilders, leden van de N-VA...), de Westerse pers die de foto's publiceerden etc.

We zijn hier fundamenteel Westerse grond vergeet "dat niet.

Boduo 6 september 2016 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8222479)
Geen mens die daar nog van opkijkt denk ik we kijken allemaal rustig verder familie en thuis. :roll:

Niet "allemaal" hoor !!!

:roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be