![]() |
Besnijdenis kinderen!?
Moet besnijdenis van min achtien jarigen in België verbonden worden?
|
Citaat:
|
Sorry voor de schrijffout .
|
Je raakt daarmee wel aan de grondrechten en vrijheden, hé :roll:
|
Gewoon afschaffen.
|
Uiteraard dient de zware schending van mensenrechten die de besnijdenis van kinderen is verboden te worden indien men niet hypocriet en selectief die rechten wil verdedigen. Machtige gepriviligeerde groepen verdedigen de praktijk en daarom gebeurt er niets of neemt men enkel actie tegen vrouwenbesnijdenis ondertussen dat men doet alsof de besnijdenis van jongens maar een akkefietje is, terwijl het eigenlijk evenzeer om mutilatie van kinderen gaat (aanslag op hun fysieke integriteit) en tevens een inbreuk op de godsdienstvrijheid begrepen als het recht van het individu in vrijheid een religie te kiezen eens volwassen.
Torenhoge schijnheiligheid gehuld in een taboe rond dit thema. |
Citaat:
|
Bepaalde beslissingen van onvolwassenen moeten noodzakelijkerwijs door de wet geregeld worden. Actueler is bijvoorbeeld het plaatsen van tattoeëringen. De grens van 18 is er niet voor niks.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik had gehoopt dat mijn sarcasme opgemerkt zou zijn. |
Ik dacht dat het verboden was.
Maar als ze terugkomen uit vakantie ... (en ik dacht ook dat de Joden in Antwerpen het tegenwoordig "symbolisch" doen. Zo tijdens een geheimzinnige plechtigheid eens wijzen met een groot mes naar 't borelinkse zijn pietje, en 't is al) . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar gij kunt evengoed als ik surfen op de wepsijt van den nva. . |
Verbieden, kliklijnen en buitensporig strenge straffen op stellen. Geen ruimte voor debat toelaten. Geen debat met tsjoekken en keppels.
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-a...s-op-a2608693/ http://www.standaard.be/cnt/dmf20160...909139542f0832 Citaat:
. |
Citaat:
|
Ik vind dit onderwerp wel geschikt voor het principe van "oog om oog, tand om tand".
. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be