Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Burkinie moet worden gezien in bredere context (https://forum.politics.be/showthread.php?t=234591)

Chapiro 2 september 2016 23:04

Burkinie moet worden gezien in bredere context

'We zijn een vogel voor de kat van de islamisering'

Veel westerlingen zijn tegen het verbieden van de boerkini. Ze stellen dat hij vrijwillig wordt gedragen en geen schade berokkent aan anderen. Maar de boerkini moet worden gezien in de bredere context van voortschrijdende islamisering, de evolutie waarbij steeds meer facetten van onze samenleving en cultuur worden beïnvloed en gedomineerd door islamitische gebruiken en regels.

http://cult.tpo.nl/2016/09/02/boerki...-islamisering/

Zo werkt de islam.

Stultitiae 2 september 2016 23:32

De naam en lengte van die lap stof doet er niet toe, de functie (vlag) en inzet (mohammedanisering) is steeds hetzelfde.

Chapiro 2 september 2016 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stultitiae (Bericht 8222344)
De naam en lengte van die lap stof doet er niet toe, de functie (vlag) en inzet (mohammedanisering) is steeds hetzelfde.

Dan kun je zelfs met een gerust hart in een string naar het werk, met de mededeling dat het een korte broek is. :-)

Libro 4 september 2016 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chapiro (Bericht 8222327)
Veel westerlingen zijn tegen het verbieden van de boerkini. Ze stellen dat hij vrijwillig wordt gedragen en geen schade berokkent aan anderen.

Onze westerse broeders en zusters zouden moeten beseffen dat vrouwen die een boerkini dragen pas buiten mogen als ze helemaal bedekt zijn, omdat hun ganse lichaam als vuiligheid van de duivel wordt beschouwd.

Odol 6 september 2016 05:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8223935)
Onze westerse broeders en zusters zouden moeten beseffen dat vrouwen die een boerkini dragen pas buiten mogen als ze helemaal bedekt zijn, omdat hun ganse lichaam als vuiligheid van de duivel wordt beschouwd.

Vuiligheid van de Duivel? Maar hun profeet en zijn gevolg maakte wel seksslaven bij de vleet tijdens hun rooftochten. ...

Jay-P. 12 september 2016 06:16

Wat is er godver verkeerd met meisjes op 't strand?

zonbron 12 september 2016 07:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 8231581)

:thumbsup:

Universalia 12 september 2016 07:52

Burkini's hebben maar één doel en dat is gewoon opdringen van wie ze zijn en wat ze in andere landen eens willen gaan veranderen naar hun goesting.

Meer is dat niet. :roll:

Skobelev 12 september 2016 09:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8231611)
Burkini's hebben maar één doel en dat is gewoon opdringen van wie ze zijn en wat ze in andere landen eens willen gaan veranderen naar hun goesting.

Meer is dat niet. :roll:

Yep, evenzeer als de kopvodden die meer en meer het straatbeeld domineren. In our face.

Herr Flick 12 september 2016 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8231634)
Yep, evenzeer als de kopvodden die meer en meer het straatbeeld domineren. In our face.

Het is mij inderdaad ook al opgevallen. meer en meer sjallekes in het straatbeeld en niet alleen dat, maar ook meer komplete tenten waar enkel nog een gezicht in kan herkend worden.

Talibanbaarden zie je overigens ook meer en meer.

Skobelev 12 september 2016 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 8231696)
Het is mij inderdaad ook al opgevallen. meer en meer sjallekes in het straatbeeld en niet alleen dat, maar ook meer komplete tenten waar enkel nog een gezicht in kan herkend worden.

Talibanbaarden zie je overigens ook meer en meer.

Of we het willen of niet, "leuk" gaan we het vinden, daar zorgt de politieke meute wel voor.

Herr Flick 12 september 2016 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8231711)
Of we het willen of niet, "leuk" gaan we het vinden, daar zorgt de politieke meute wel voor.

Oh maar ik vind het nu al bijzonder vermakelijk...

Skobelev 12 september 2016 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 8231714)
Oh maar ik vind het nu al bijzonder vermakelijk...

Ik niet....ik erger me te pletter aan meer en meer overduidelijke signalen van een opdringerig barbaars geloof in mijn leefomgeving.
Vandaag zal het weer in de media zijn, schaapje kelen om tradities te eren.
Voor islamieten is oefen op een schaap natuurlijk lekker meegenomen voor als het echte werk er aankomt.

Walgelijke bende barbaren.

Herr Flick 12 september 2016 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8231720)
Ik niet....ik erger me te pletter aan meer en meer overduidelijke signalen van een opdringerig barbaars geloof in mijn leefomgeving.
Vandaag zal het weer in de media zijn, schaapje kelen om tradities te eren.
Voor islamieten is oefen op een schaap natuurlijk lekker meegenomen voor als het echte werk er aankomt.

Walgelijke bende barbaren.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het vermakelijk hoe ze zich steeds verder en verder over het randje begeven en maar niet lijken te beseffen dat ze zo meer en meer mensen bekeren. (en niet tot hun achterlijke godsdienst)

Mensen blijven hun getreiter niet pikken.

Skobelev 12 september 2016 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 8231728)
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het vermakelijk hoe ze zich steeds verder en verder over het randje begeven en maar niet lijken te beseffen dat ze zo meer en meer mensen bekeren. (en niet tot hun achterlijke godsdienst)

Mensen blijven hun getreiter niet pikken.

Als je de resultaten van peilingen naar het stemgedrag bekijkt vrees ik het ergste voor de toekomst. Jan met de (groen, rode, blauwe of gele) Pet heeft het nog steeds niet gezien, of wil het niet zien.

Nope, 't kalf is al meerdere keer verdronken.

Herr Flick 12 september 2016 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8231742)
Als je de resultaten van peilingen naar het stemgedrag bekijkt vrees ik het ergste voor de toekomst. Jan met de (groen, rode, blauwe of gele) Pet heeft het nog steeds niet gezien, of wil het niet zien.

Nope, 't kalf is al meerdere keer verdronken.

Ja ik kan mij daar ook druk in maken.

Maar blijkbaar zijn mensen nu eenmaal zo idioot.

Het kalf en de hele kudde moet dan maar verzuipen.

Het is natuurlijk wel zo dat de tsjeven verder uitsterven en dat met wat sjans de rooi straks een turkse partij hebben laten ontstaan, dat wordt nog lachen.

Anna List 12 september 2016 12:37

1 Bijlage(n)
doe mij maar de birkini !!!

Herr Flick 12 september 2016 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8231770)
doe mij maar de birkini !!!

Als tegenbeweging kan dat tellen.

Al zou ik het niet aanraden om dit te verplichten voor alle vrouwen. ;-)

Anna List 12 september 2016 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 8231786)
Als tegenbeweging kan dat tellen.

Al zou ik het niet aanraden om dit te verplichten voor alle vrouwen. ;-)

ik ken er toch een paar die daar ook stralend mee weg zouden komen! :D

Herr Flick 12 september 2016 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8231792)
ik ken er toch een paar die daar ook stralend mee weg zouden komen! :D

Ja Uiteraard !

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be