Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Radio (https://forum.politics.be/showthread.php?t=23460)

Jeroen 4 november 2004 01:58

Radio

Ik zag deze week toevallig reclame op tv over een nieuw radiostation die me wel leek aan te spreken ... helaas ben ik de naam ervan vergeten :( :cry:

Iemand die het zich herinnert? :-)

Musketo 4 november 2004 08:33

Ja, maar ik ben de naam kwijt. rock/(pop) toch? Een soort van Studio Brussel die nijgt naar radio 2?

Griffin 4 november 2004 08:38

De Radio Zonder Naam, voor mensen met een slecht geheugen? ;)
Of je bedoelt toch niet de reclame voor Donna eh? :P

Distel 4 november 2004 09:07

Waarschijnlijk bedoel je Be One (die reclame waar ze die radio "opendoen" en er CD's enzo insteken). Die zender heb ik enkele maanden geleden ook ontdekt en ze draaien best wel goeie muziek.

Geertje 4 november 2004 09:28

Van drinken krijg je geheugenverlies. Als dat al op jonge leeftijd zich begint te manifesteren wordt dit dramatisch op oudere leeftijd. Stop met drinken voor je het vergeten bent dat je gedronken hebt.

Musketo 4 november 2004 10:40

Ik drink zoveel ik wil. Het leven is klote zonder drank. Neem dat nu maar aan. Niks aan te doen.

Distel 4 november 2004 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Ik drink zoveel ik wil. Het leven is klote zonder drank. Neem dat nu maar aan. Niks aan te doen.

Je hebt helemaal geen drank nodig om van het leven te genieten. Dat bewijs ik al 28 jaar.

Musketo 4 november 2004 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Je hebt helemaal geen drank nodig om van het leven te genieten. Dat bewijs ik al 28 jaar.

Jij stemt op het Vlaams Blok.

Distel 4 november 2004 11:54

Citaat:

Jij stemt op het Vlaams Blok.

En?

Tzuvar Raemborr 4 november 2004 12:17

Citaat:

Een beetje zielig, maar vooruit, het is uw lever en geheugen... Wel niet in beschonken staat achter het stuur kruipen he, dan zijn wij geen vrienden meer :p

Musketo 4 november 2004 12:58

Citaat:

En?

Sommigen daarvan hebben nogal een voorliefde voor censuur en verbod en zo ... niet goed...

Sp.a ... ook niet goed....

Ik meer drank willen ...

Distel 4 november 2004 13:04

Citaat:

Sommigen daarvan hebben nogal een voorliefde voor censuur en verbod en zo ... niet goed...

Ik meer drank willen ...

Ik ben niet "sommigen daarvan". En ik zie nog steeds niet wat het Blok hierbij komt kijken.

Musketo 4 november 2004 13:19

Citaat:

Ik ben niet "sommigen daarvan". En ik zie nog steeds niet wat het Blok hierbij komt kijken.

Eigenlijk niet veel tot niks. Ik wou je waarschijnlijk gewoon op de zenuwen werken.

Distel 4 november 2004 14:44

Citaat:

Eigenlijk niet veel tot niks. Ik wou je waarschijnlijk gewoon op de zenuwen werken.

Geen probleem. Mijn zenuwen kunnen trouwens wel teen en tander aan. ;)

ingenious 4 november 2004 14:57

Citaat:

Ik meer drank willen ...

hela, snotneuzen mogen nog ni drinken! dan groeit ge ni meer! wachten tot ge 16 zijnt musketo (en voor wiskey en consoorten tot ge 18 zijt). :-P

nou nou 4 november 2004 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
hela, snotneuzen mogen nog ni drinken! dan groeit ge ni meer! wachten tot ge 16 zijnt musketo (en voor wiskey en consoorten tot ge 18 zijt). :-P

Wie zijn wiskey en consoorten? Weer twee onnozelaars meer op dit forum? Nen immigratiestop! Dat moeten we hebben! En het milieu wordt er slecht van!!

En Al quaeda bestaat niet! Dat al gehoord? Bin Laden zijn netwerk is godverdomme al even nep als Valentijn. Beeeeeh beeeeeh beeeeh zegt de mensheid! Dat vind ik ervan! En wat doe ik hier in K&K??

Tzuvar Raemborr 4 november 2004 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Wie zijn wiskey en consoorten?

Whiskey staat rechtsonder.

Musketo 4 november 2004 15:38

Citaat:

Laat een mens toch rustig Martini drinken als deze depressief is.

ingenious 4 november 2004 15:44

Citaat:

Laat een mens toch rustig Martini drinken als deze depressief is.

depressief? maar mijn dutske toch! moeten we je opbeuren? ;-)

Musketo 4 november 2004 15:47

Citaat:

depressief? maar mijn dutske toch! moeten we je opbeuren? ;-)

Een depressief persoon kan je niet opbeuren.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be