Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Slapstick op Gordel: VB-voorzitter Van Grieken brengt Bourgeois ten val...of niet? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=234628)

Universalia 4 september 2016 14:33

Slapstick op Gordel: VB-voorzitter Van Grieken brengt Bourgeois ten val...of niet?

BRON

Citaat:

De start van de Gordel-klassieker, een fietstocht van 100 kilometer door de Vlaamse Rand, is allesbehalve vlekkeloos verlopen. Na nauwelijks enkele tientallen meters kwam minister-president Geert Bourgeois (N-VA) in botsing met Tom Van Grieken, de voorzitter van Vlaams Belang. Volgens de VB-voorzitter gebeurde dat opzettelijk. De minister-president ziet dat anders: "Dat was onverantwoord en niet netjes."

Veel heftig uiteenlopende reacties gaan daar op komen denk ik.

Heeft hij het gedaan of heeft hij het niet gedaan. :rofl:

de vuile muilekoek 4 september 2016 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8223986)
BRON

Veel heftig uiteenlopende reacties gaan daar op komen denk ik.

Heeft hij het gedaan of heeft hij het niet gedaan. :rofl:

Nva ers en CD&V ers zijn blijkbaar geen echte fietsers , ze vallen altijd op hun bakkus ook VLD ers zijn gevoelig voor valpartijen...:rofl: evenwicht stoornissen ??

dalibor 4 september 2016 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8224003)
Nva ers en CD&V ers zijn blijkbaar geen echte fietsers , ze vallen altijd op hun bakkus ook VLD ers zijn gevoelig voor valpartijen...:rofl: evenwicht stoornissen ??

Blokkers al evenmin. Ik heb Van Grieken eigenlijk nog nooit in een andere outfit gezien als die waarmee hij zo te zien examen aan de univ gaat afleggen.

de vuile muilekoek 4 september 2016 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8224004)
Blokkers al evenmin. Ik heb Van Grieken eigenlijk nog nooit in een andere outfit gezien als die waarmee hij zo te zien examen aan de univ gaat afleggen.

en Bourgeois dan ? precies een begrafenisondernemer al jaren zijn zelfde triestige maatpak ,, begin niet over kleren hé ...:roll:
want dan zijn we nog niet thuis...................................

dalibor 4 september 2016 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8224005)
Maar hij kan wel fietsen...

met of zonder steunwieltjes?

de vuile muilekoek 4 september 2016 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8224007)
met of zonder steunwieltjes?

Bourgeois zal wel opzettelijk de weg verspert hebben voor Van Grieken te pesten denk ik , niks nieuws onder de zon... alles wat VB aangaat is slecht en moet kapot .

Sukkelaar 4 september 2016 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8224014)
Bourgeois zal wel opzettelijk de weg verspert hebben voor Van Grieken te pesten denk ik , niks nieuws onder de zon... alles wat VB aangaat is slecht en moet kapot .

Als ik het goed kunnen bekijken heb tijdens de zeverende dag heeft Bourgeois hem wetens en willens aangereden.

Amon_Re 5 september 2016 09:04

Klein kinders

Zeus 5 september 2016 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8224004)

Van Grieken en univ? Die jongen is nooit verder geraakt dan een bachelor communicatie aan Plantijn.

Jay-P. 5 september 2016 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 8224888)
Klein kinders

Hela, wat respect voor de Vlaamse elite-boeren & -grieken he! :lol:

Xenophon 5 september 2016 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8224895)
Van Grieken en univ? Die jongen is nooit verder geraakt dan een bachelor communicatie aan Plantijn.

Hij komt niet in aanmerking voor uw 'mijn-diploma-is-beter-dan-dat-van-u-' club?

Vette Pois(s)on 5 september 2016 11:42

Schwalbe ? met een ferme smak op de grond en gans Vlaanderen kan lachen...

Niet op tijd uit de klikpedalen omdat er iemand de weg blokkeerde.

Het Verzet 5 september 2016 11:56

Tom Van Grieken,ofte het vlaams rembloksken.

Dadeemelee 5 september 2016 12:04

Van Grieken wou Bourgeois langs rechts voorbijsteken :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be