Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De ongewassen foefen draad. Paniek dreigt. Oprichting FFF. Dreigingsniveau daalt. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=234658)

BigF 6 september 2016 09:46

De ongewassen foefen draad. Paniek dreigt. Oprichting FFF. Dreigingsniveau daalt.

Waar halen ze het?

Net nu kruidvat en consoorten alles in huis hebben voor een frisse flamoes willen jullie terug naar de oerkut? En echt wel met alles erop en eraan want ik citeer:
Citaat:

,,Een vagina ruikt naar vagina, daar hoeft helemaal niemand zich voor te schamen.''
Mijn reet ruikt ook naar reet maar toch was ik die af en toe wel eens omdat de typische reetgeur door de meeste mensen niet echt als aangenaam wordt ervaren en we in een ontwikkelde samenleving wonen.

Of nog erger:
Citaat:

,,Een vagina hoor je niet te wassen. Hierdoor kun je het natuurlijke milieu verstoren. Afscheiding hoort erbij. Waarom wassen!?''
Waarom wassen?? Om die aangekoekte 'afscheiding' samen met haar voltallige natuurlijke milieu even aan de deur te zetten misschien? Om de vergelijking met mijn reet nog eens te maken; dat zou ... Nee, laat maar....

In ieder geval: om dat stelletje gistkwekend, bacterievriendelijk vrouwelijk gespuis eens goed op hun plaats te zetten roep ik op tot tegenactie. Hun plan is dan wel te lachwekkend voor woorden, we mogen in deze geen risico's lopen.

Soit, het tegenplan: ook wij jullie wassen geen (restanten van) afscheidingen meer af. Uit respect voor ons natuurlijk milieu. En dat geldt voor eender welke afscheiding uit eender welke lichaamsholte. Aankoeken zal het. En dit tot de foef een wasbeurt krijgt.

Eén front voor frisse foefen! Frisse foefen: één front! Het Frisse Foefen Front.

Meer nieuws: zie Belga.be voor de laatste persberichten.

DewareJakob 6 september 2016 09:51

Weer een hoop miekes die zichzelf ziek maken om aan een opgedrongen reclamebeeld te voldoen.

BigF 6 september 2016 09:54

Obama zegt steun aan FFF toe en stuurt 15 top-FBI-ers, een blanco cheque en die rosse uit CSIMiami naar Brussel.

Anna List 6 september 2016 10:19

t is, niet verwonderlijk, als met verse vis hé

verse vis stinkt niet, wanneer hij vers genoeg is.

welnu een lekkere flamoes stinkt ook niet wanneer ze vers en jong genoeg is.

:cheer: FFF!!! :cheeer:

:cheer: lekkere flamoezen! :cheer:

The Paulus Experience 6 september 2016 11:00

Nu zit demper ook al in jouw account

Carmagnole 6 september 2016 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8225997)
Nu zit demper ook al in jouw account

Er schuilt een Demper in ieder van ons!

IJsboer 6 september 2016 11:55

Vers foefzweet is lekker, maar oud foefzweet mag af en toe gereinigd worden. Met ph loze zeep weliswaar. Als er van dat witte spul uitkomt kan toch best de buitenkant reinigen. Ik zou er geen stuk zeep insteken ofzo, zelfs al is dat wel eens leuk, ik denk dat dat niet gezond is voor het foefmilieu. Maar ph-loze zeep moet kunnen.

Een vrouw die haar foef niet wast zou ook niet graag een met smegma besmeurde leuter in haar smoelwerk krijgen, toch?

Skobelev 6 september 2016 11:56

'k Weet toch ook iemand die, toen beffen nog minetten noemde, aan zijn toenmalige vriendin vroeg om eerst eens te gaan plassen want dat hij van die zeepsmaak niet moest hebben. Smaken verschillen zoveel als er verschillende foefen zijn zeker?

Carmagnole 6 september 2016 11:59

Allemaal bleiters hier.

Heb ik al befbeurten uitgedeeld aan festivalgrietjes in de late nacht.

Peche 6 september 2016 12:07

Zou je deze ook beffen?

Carmagnole 6 september 2016 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8226100)

Ik doe zulke links niet open.

Peche 6 september 2016 12:12

Best, het is de ranzigheid voorbij. Maar stel U voor ge kijkt niet onder de rok en steekt hem er droog in, zou ge het gewaar zijn? "Het kriebelt hier wat."

Carmagnole 6 september 2016 12:13

Ik kijk altijd, want ik bef iedereen met wie ik seks heb.

Peche 6 september 2016 12:14

Ruik je dan ook eerst subtiel aan je vinger? Of sta je soms voor verrassingen?

Skobelev 6 september 2016 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Carmagnole (Bericht 8226117)

Men noemt u niet voor niets "De Lassie" ;-)

Carmagnole 6 september 2016 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8226144)
Men noemt u niet voor niets "De Lassie" ;-)

Heb ik inderdaad een keertje gehoord. In de goede zin wel.

Carmagnole 6 september 2016 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8226121)
Ruik je dan ook eerst subtiel aan je vinger? Of sta je soms voor verrassingen?

Laat ik het zo zeggen: vrouwen uit mijn kringen mankeren niet de dingen die vrouwen uit jouw kringen mankeren.

dalibor 6 september 2016 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Carmagnole (Bericht 8226117)

keelkankerkanshebber

Carmagnole 6 september 2016 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8226153)
keelkankerkanshebber

Memento mori.

Nietzsche 6 september 2016 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8226100)

Hoerenzoon, ik klikte.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be