![]() |
Incident Dutarte en Obama?
Dutarte: Ik ben president van de Filipijnen
en ik moet verantwoording afleggen aan het volk van de Filipijnen en niet aan de president van de Verenigde Staten, die hoerenzoon... Wat vinden jullie? |
Dutarte zegt gewoon de harde waarheid.
![]() |
Het is politiek en dus een toneelstuk.
|
'n Vos verliest wel z'n haren, maar niet z'n streken...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat jij meteen gelooft wat geschreven staat? Als 't jou goed uitkomt? Dat 'foute' meningen wel ten grondslag zullen liggen aan lichamelijke imperfecties/onvolkomenheden? Want ik(jij/jullie/iedereen met mijn mening?) ben de perfectie zelve? Wat precies? Wat heeft 't 1 met 't ander te maken, vooropgesteld dat 't zo zou zijn. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat beschouw ik als een compliment. Want dat betekent dat mijn posts hen hard raken, recht in de kern van hun leugenachtig, anti-Europees discours. |
Citaat:
|
Citaat:
Verder heeft Dutarte natuurlijk gewoon gelijk: hij hoeft geen verantwoording af te leggen aan buitenlandse staatshoofden. Hij hoeft ook niet te denken dat hij geen massamoordenaar is die het verdient om een dagelijkse afspraak met Bubba en een zeepje in zijn eeuwigdurende kalender te krijgen, hij hoeft geen vriendschappelijke relaties te verwachten, en hij hoeft ook niet te komen zeiken als iemand hem besluit aan te vallen en iedereen blijkt het toch wel een goede zaak te vinden. Maar hij hoeft zeker geen verantwoording aan buitenlandse staatshoofden af te leggen. Dat zou zijn alsof de directeur van Coca Cola die van Appelsientje op het matje roept omdat laatstgenoemde zijn recept veranderd heeft. Verder wel goed dat Obama het toch probeert, die man voor rede vatbaar maken. Er zullen er wel weer er niet veel zijn die in een positie zitten daarvoor en er wat van durven zeggen. America World Police kan toch wel handig zijn af en toe. |
Dat Obama zich maar - samen met dat clintonmens - zorgen maakt over z'n eigen leugenachtig & crimineel parcours.
Hij hoeft niet onder te doen voor Duterte, enkel bij hem is 't niet zo openlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Medelijden, dat wek je op. Medeleven is net een brug te ver. |
Citaat:
|
Ach, Thuleander is de slechtste niet, als de rest maar eens wat beter was.
|
Citaat:
|
Geen paniek.
Hij is tot inkeer gekomen en heeft zijn verontschuldigingen aangeboden, de held. :D Filipijnse president Duterte zegt sorry voor uitschelden Obama Citaat:
|
Duterte durft: “It is not that the Middle East is exporting terrorism to America; America imported terrorism (to the Middle East)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be