Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Incident Dutarte en Obama? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=234668)

ron kreike 6 september 2016 20:57

Incident Dutarte en Obama?

Dutarte: Ik ben president van de Filipijnen
en ik moet verantwoording afleggen aan
het volk van de Filipijnen en niet
aan de president van de Verenigde Staten,
die hoerenzoon...

Wat vinden jullie?

Thuleander 6 september 2016 21:06

Dutarte zegt gewoon de harde waarheid.

Gamla 7 september 2016 01:43

Het is politiek en dus een toneelstuk.

SDX 7 september 2016 03:17

'n Vos verliest wel z'n haren, maar niet z'n streken...

Carmagnole 7 september 2016 03:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 8226845)
'n Vos verliest wel z'n haren, maar niet z'n streken...

De moeder van Obama?

morte-vivante 7 september 2016 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Carmagnole (Bericht 8226844)
Ik wil je even herinneren aan het feit dat Thuleander/Mitgard een 120 kg wegende depressieveling is die erectiestoornissen heeft door de Seroxat.

verklaart alvast het een en ander

SDX 7 september 2016 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante (Bericht 8227166)
verklaart alvast het een en ander

Wat precies verklaart dat dan?
Dat jij meteen gelooft wat geschreven staat? Als 't jou goed uitkomt?
Dat 'foute' meningen wel ten grondslag zullen liggen aan lichamelijke imperfecties/onvolkomenheden?
Want ik(jij/jullie/iedereen met mijn mening?) ben de perfectie zelve?

Wat precies? Wat heeft 't 1 met 't ander te maken, vooropgesteld dat 't zo zou zijn.

Jay-P. 7 september 2016 11:56

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 8227214)
Dat jij meteen gelooft wat geschreven staat? Als 't jou goed uitkomt?
Dat 'foute' meningen wel ten grondslag zullen liggen aan lichamelijke imperfecties/onvolkomenheden?
Want ik(jij/jullie/iedereen met mijn mening?) ben de perfectie zelve?

Wat precies? Wat heeft 't 1 met 't ander te maken, vooropgesteld dat 't zo zou zijn.

Olala, is't dien tijd van de maand?

parcifal 7 september 2016 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Carmagnole (Bericht 8226844)
Ik wil je even herinneren aan het feit dat Thuleander/Mitgard een 120 kg wegende depressieveling is die erectiestoornissen heeft door de Seroxat.

Aha, ik heb daar niet zo'n zicht op (gelukkig maar). :)

Thuleander 7 september 2016 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 8227214)

Als er al iets verklaard wordt dan is het dat bepaalde mensen enorm boos worden van mijn forumpersonage.
En dat beschouw ik als een compliment.
Want dat betekent dat mijn posts hen hard raken, recht in de kern van hun leugenachtig, anti-Europees discours.

Gamla 7 september 2016 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8227269)
Aha, ik heb daar niet zo'n zicht op (gelukkig maar). :)

Is het zo erg?

Bovenbuur 7 september 2016 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8226670)
Dutarte zegt gewoon de harde waarheid.

Had ie toch zijn moeder moeten binnenhouden met een boerka over haar kop.

Verder heeft Dutarte natuurlijk gewoon gelijk: hij hoeft geen verantwoording af te leggen aan buitenlandse staatshoofden.

Hij hoeft ook niet te denken dat hij geen massamoordenaar is die het verdient om een dagelijkse afspraak met Bubba en een zeepje in zijn eeuwigdurende kalender te krijgen, hij hoeft geen vriendschappelijke relaties te verwachten, en hij hoeft ook niet te komen zeiken als iemand hem besluit aan te vallen en iedereen blijkt het toch wel een goede zaak te vinden. Maar hij hoeft zeker geen verantwoording aan buitenlandse staatshoofden af te leggen. Dat zou zijn alsof de directeur van Coca Cola die van Appelsientje op het matje roept omdat laatstgenoemde zijn recept veranderd heeft.

Verder wel goed dat Obama het toch probeert, die man voor rede vatbaar maken. Er zullen er wel weer er niet veel zijn die in een positie zitten daarvoor en er wat van durven zeggen. America World Police kan toch wel handig zijn af en toe.

SDX 7 september 2016 15:19

Dat Obama zich maar - samen met dat clintonmens - zorgen maakt over z'n eigen leugenachtig & crimineel parcours.
Hij hoeft niet onder te doen voor Duterte, enkel bij hem is 't niet zo openlijk.

Gamla 7 september 2016 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 8227502)
Dat Obama zich maar - samen met dat clintonmens - zorgen maakt over z'n eigen leugenachtig & crimineel parcours.
Hij hoeft niet onder te doen voor Duterte, enkel bij hem is 't niet zo openlijk.

Juist, meisje. Het is allemaal toneel.

morte-vivante 7 september 2016 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8227474)
Als er al iets verklaard wordt dan is het dat bepaalde mensen enorm boos worden van mijn forumpersonage.
En dat beschouw ik als een compliment.
Want dat betekent dat mijn posts hen hard raken, recht in de kern van hun leugenachtig, anti-Europees discours.

lol, boosheid, nu geef je jezelf toch iets te veel krediet.
Medelijden, dat wek je op. Medeleven is net een brug te ver.

Thuleander 7 september 2016 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante (Bericht 8227560)
lol, boosheid, nu geef je jezelf toch iets te veel krediet.

Sprak degene die zich na 5 dagen aanmeldt enkel om boos te zijn op Thuleander. :-)

Xenophon 7 september 2016 17:15

Ach, Thuleander is de slechtste niet, als de rest maar eens wat beter was.

fred vanhove 7 september 2016 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 8227484)
Had ie toch zijn moeder moeten binnenhouden met een boerka over haar kop.

Verder heeft Dutarte natuurlijk gewoon gelijk: hij hoeft geen verantwoording af te leggen aan buitenlandse staatshoofden.

Hij hoeft ook niet te denken dat hij geen massamoordenaar is die het verdient om een dagelijkse afspraak met Bubba en een zeepje in zijn eeuwigdurende kalender te krijgen, hij hoeft geen vriendschappelijke relaties te verwachten, en hij hoeft ook niet te komen zeiken als iemand hem besluit aan te vallen en iedereen blijkt het toch wel een goede zaak te vinden. Maar hij hoeft zeker geen verantwoording aan buitenlandse staatshoofden af te leggen. Dat zou zijn alsof de directeur van Coca Cola die van Appelsientje op het matje roept omdat laatstgenoemde zijn recept veranderd heeft.

Verder wel goed dat Obama het toch probeert, die man voor rede vatbaar maken. Er zullen er wel weer er niet veel zijn die in een positie zitten daarvoor en er wat van durven zeggen. America World Police kan toch wel handig zijn af en toe.

Zeker wel .....gezien hij deel uitmaakt van de verenigde naties. Als die gek zo blijft doordraven en de VS gaat dwarsbomen ( strategisch gezien) zie ik hem geen lang leven beschoren.

SDX 7 september 2016 23:42

Geen paniek.
Hij is tot inkeer gekomen en heeft zijn verontschuldigingen aangeboden, de held. :D

Filipijnse president Duterte zegt sorry voor uitschelden Obama
Citaat:

Eerst schold hij Barack Obama uit voor 'son of a bitch', maar nu heeft hij spijt: de Filipijnse president Rodrigo Duterte. Nadat hij Obama uitschold, zegde de Amerikaanse president een ontmoeting af die de twee zouden hebben.

"Het leek alsof ik de Amerikaanse president persoonlijk aanviel", liet een woordvoerder van Duterte weten. Maar Duterte wil nu graag de geschillen uitpraten, omdat dat in het belang is van beide landen, zegt de woordvoerder. Dat schrijft CNN.

Johan Bollen 8 september 2016 02:52

Duterte durft: “It is not that the Middle East is exporting terrorism to America; America imported terrorism (to the Middle East)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be