Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Romantiek (https://forum.politics.be/showthread.php?t=234742)

Peche 10 september 2016 07:58

Romantiek

Kunnen jullie een concreet voorbeeld scheppen van een romantische daad?

Wat is het meest romantische dat jij al gedaan hebt?

de vuile muilekoek 10 september 2016 08:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8230142)

Toen ik 17 was had ik een lief toen was ik echt in de hemel en ik geloofde in een heel mooie toekomst, wat er daarna kwam was t'leven met zijn rottigheid , romantiek is voor jonge naïeve mensen denk ik .:roll:

The Paulus Experience 10 september 2016 08:11

Ik heb ze voor haar verjaardag eens niet gedisciplineerd

Peche 10 september 2016 08:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8230146)
Toen ik 17 was had ik een lief toen was ik echt in de hemel en ik geloofde in een heel mooie toekomst, wat er daarna kwam was t'leven met zijn rottigheid , romantiek is voor jonge naïeve mensen denk ik .:roll:

Welja, toen ik jonger was had ik echt gevoel voor romantiek. Ik kocht rozen, bloemen, kadotjes, ik verwende de vrouwen en was een echte gentleman. Ik ging heel hard op mijn relaties en dat kostte mij al te dikwijls een gebroken hart. Dat gaat inderdaad ten koste van je naïviteit.

Maar dan gaat het leven verder en ontmoet je iemand die je terug doet openbloeien.
Laatst keken wij een romantische film, The Vow. Zegt ze: "nu moet je goed opletten." Scenes gevolgd met "ooohhhhhh zie ge dat nu sjoeke?"
Wel ik wil dat overtreffen, een candlelight diner met Phil Collins op de achtergrond zal het simpelweg niet meer doen.

Al die romantiek op de TV maakt het mij niet bepaald gemakkelijker.

de vuile muilekoek 10 september 2016 08:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8230180)
Welja, toen ik jonger was had ik echt gevoel voor romantiek. Ik kocht rozen, bloemen, kadotjes, ik verwende de vrouwen en was een echte gentleman. Ik ging heel hard op mijn relaties en dat kostte mij al te dikwijls een gebroken hart. Dat gaat inderdaad ten koste van je naïviteit.

Maar dan gaat het leven verder en ontmoet je iemand die je terug doet openbloeien.
Laatst keken wij een romantische film, The Vow. Zegt ze: "nu moet je goed opletten." Scenes gevolgd met "ooohhhhhh zie ge dat nu sjoeke?"
Wel ik wil dat overtreffen, een candlelight diner met Phil Collins op de achtergrond zal het simpelweg niet meer doen.

Al die romantiek op de TV maakt het mij niet bepaald gemakkelijker.

ah peche ik ben soms zo moe geleefd ...

Peche 10 september 2016 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8230192)
ah peche ik ben soms zo moe geleefd ...

Re-program the mind.
Het is niet makkelijk, maar best mogelijk.
Van je fouten leren, en vooruit marcheren. Stap per stap Muilekoek, geen haast en geen verwachtingen. Fixeer uw levensenergie op dat wat U U maakt.
De geest is sterk ontwikkeld en wij mensen kunnen onszelf echt ziek denken. Draai dat om. Denk U gezond.
The body is self healing. Re program the mind.

de vuile muilekoek 10 september 2016 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8230195)
Re-program the mind.
Citaat:

Van je fouten leren, en vooruit marcheren. Stap per stap Muilekoek, geen haast en geen verwachtingen. Fixeer uw levensenergie op dat wat U U maakt.
De geest is sterk ontwikkeld en wij mensen kunnen onszelf echt ziek denken. Draai dat om. Denk U gezond.

Doe ik al heel mijn leven ... maar soms die dagen er is zoveel die onaangenaam is waar je moet tussen zeilen....;-)

Peche 10 september 2016 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8230197)
Doe ik al heel mijn leven ... maar soms die dagen er is zoveel die onaangenaam is waar je moet tussen zeilen....;-)

Dan zeilt ge de andere kant op, ergens over de regenboog ;)

Peche 10 september 2016 11:45

Oei... Seksmaniakken in overvloed... Maar vraag es iets morantisch...

Niemand ooit gesoigneerd (geweest)?

SDX 10 september 2016 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8230320)
Oei... Seksmaniakken in overvloed... Maar vraag es iets morantisch...

Niemand ooit gesoigneerd (geweest)?

Jawel, maar niet 'morantisch'.😊

https://youtu.be/lp-EO5I60KA

Peche 10 september 2016 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 8230327)
Jawel, maar niet 'morantisch'.😊

https://youtu.be/lp-EO5I60KA

Dat liedje heeft gek gespeeld in de auto toen wij Europa verkenden.
Wij overwegen sterk dat als openingsdans te nemen, of "all of me loves all of you".

Had ik een ezel die geld scheet wist ik het wel aan te pakken. Probleem is, ik zie het wel groots maar ik kan het moeilijk in de simpele dingen.
Ik krijg dan signalen dat ik wat morantischer moet zijn.
Toen wij elkaar pas leerde kennen deed ik het ook groots, ik smeet er een paar honderden euro's naar en wij hadden een mooi weekend.

Geld is het middel ,maar zij vindt dat maar een flauw excuus om de romantiek vooruit te schuiven. Wat nu gedaan?

SDX 10 september 2016 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8230341)
Dat liedje heeft gek gespeeld in de auto toen wij Europa verkenden.
Wij overwegen sterk dat als openingsdans te nemen, of "all of me loves all of you".

Had ik een ezel die geld scheet wist ik het wel aan te pakken. Probleem is, ik zie het wel groots maar ik kan het moeilijk in de simpele dingen.
Ik krijg dan signalen dat ik wat morantischer moet zijn.
Toen wij elkaar pas leerde kennen deed ik het ook groots, ik smeet er een paar honderden euro's naar en wij hadden een mooi weekend.

Geld is het middel ,maar zij vindt dat maar een flauw excuus om de romantiek vooruit te schuiven. Wat nu gedaan?

Dat ze je moet nemen zoals je bent of helemaal niet?

Morantiek gaat niet op bevel of is niet iets waarover je moet piekeren, dat dient spontaan te zijn, "on the spur of the moment".

Peche 10 september 2016 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 8230363)
Dat ze je moet nemen hoe je bent of helemaal niet?

Morantiek gaat niet op bevel of is niet iets waarover je moet piekeren, dat dient spontaan te zijn, "on the spur of the moment".

Wel, omdat zij net een gouden medaille verdient door mij te nemen voor wie ik ben, of te herleiden naar wie ik ben, vind ik wel dat ze het verdiend heeft eens in de bloemekes gezet te worden. Budget: een cinema een etentje.
Maar dat is zo cliché, dat deden wij vroeger wekelijks en is niet zoiets nieuw met een "ooohhhhh kom in mijn armen-factor".
In principe zou ik ze zodanig moeten verrassen dat ze er tranen van in haar ogen krijgt.

Ik heb al gedacht om met zo'n bootje drijfkaarsjes rond ons te laten en haar feeden met lekkere tapa's. Maar dan denkt ze dat ik haar ten huwelijk ga vragen en dat is nu ook weer niet de bedoeling. Dat gaat misschien net iets te ver.

SDX 10 september 2016 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8230371)
Wel, omdat zij net een gouden medaille verdient door mij te nemen voor wie ik ben, of te herleiden naar wie ik ben, vind ik wel dat ze het verdiend heeft eens in de bloemekes gezet te worden. Budget: een cinema een etentje.
Maar dat is zo cliché, dat deden wij vroeger wekelijks en is niet zoiets nieuw met een "ooohhhhh kom in mijn armen-factor".
In principe zou ik ze zodanig moeten verrassen dat ze er tranen van in haar ogen krijgt.

Ik heb al gedacht om met zo'n bootje drijfkaarsjes rond ons te laten en haar feeden met lekkere tapa's. Maar dan denkt ze dat ik haar ten huwelijk ga vragen en dat is nu ook weer niet de bedoeling. Dat gaat misschien net iets te ver.

Ik weet 't niet, ik ken haar niet èh, iedereen is verschillend en niet iedereen heeft enorme grote dingen nodig om overdonderd te zijn of tranen in de ogen te krijgen.
Voor mij liggen de mooiste dingen vaak in 't kleine, simpele.
Ergens in Frankrijk, op weg naar Blg, stoppen om 'n klaproos voor me te plukken...

zonbron 10 september 2016 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8230142)

Je bent romantisch of je bent het niet. Grappig.

Beiden trekken elkaar aan, zo werkt dat.

zonbron 10 september 2016 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8230146)

Uw dromen zijn niet diezelfde als die van anderen. In het bijzonder wanneer U ze 'graag ziet'.

Niet voor niets staat @zonbron voor vrije meningsuiting en vrijheid, in maximale beleving mogelijk.

U beseft dat ondertussen ook wel, daar zal men dus mee leren leven, voor de eerste keer. :-)

Be strong.

zonbron 10 september 2016 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8230195)
Re-program the mind.
De geest is sterk ontwikkeld en wij mensen kunnen onszelf echt ziek denken. Draai dat om. Denk *Doe* U gezond.

2!

Libro 10 september 2016 13:24

Samen in bad en mekaar wassen, heerlijk intiem.

zonbron 10 september 2016 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8230204)
Dan zeilt ge de andere kant op, ergens over de regenboog ;)

https://www.youtube.com/watch?v=pFbt8_ucQJ8

En voor onze romantische zielen:

https://www.youtube.com/watch?v=PFx3a7KfN0c

zonbron 10 september 2016 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8230197)

Hoe slechter U kent, hoe beter U 'goed' zal ervaren.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be