![]() |
De Wever: “Wij zijn de onbetwiste volkspartij van Vlaanderen”
De Wever: “Wij zijn de onbetwiste volkspartij van Vlaanderen”
Niet minder dan 13.000 leden namen vandaag deel aan de N-VA familiedag. Het hadden er enkele duizenden meer kunnen zijn indien er meer plaats geweest was. 13.000 mensen, grote, kleine, dikke, dunne, ... waren aanwezig op de familiedag ter ere van de 15e verjaardag van de N-VA. De N-VA in een dip? Ik dacht het niet! Lees hier meer http://www.hbvl.be/cnt/dmf20160911_0...van-vlaanderen |
Deeltaak 1 is bereikt: de Vlaming weet nu dat wij geen revolutionaire gevaarlijke chaos-veroorzakers zijn.
Er is een breed fundament gelegd. Goed zo. . |
Citaat:
De realiteit is eerder: 'De Vlaming weet nu dat we alles laten vallen om aan de Belgische leiband te mogen lopen'. |
Citaat:
|
en nu maar de sossen uit de regering houden
|
Citaat:
|
Citaat:
Bijvoorbeeld: wij wensen jullie een goede vaart, maar let op, want de tocht is zwaar en er loeren gevaren onderweg. . |
Citaat:
Toch veel geluk en postjes toegewenst. |
Citaat:
Bloemen worden echter aan de meet uitgedeelt. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen al de dagelijks portie anti-NVa berichtgeving stellen mij gerust op dat punt... NVa loopt niet aan de Belgische leiband en la Belgique doet het in zijn broek voor de NVa... |
Citaat:
|
Ben de naam vergeten, maar er is hier een poster die "-Mijn Gedacht." die partij uitstekend heeft omschreven door ze in zijn onderschrift te katalogiseren als De Gedomesticeerden.
Geen nood aan verdere adjectieven. -angel op de kop- zoals de Witte zou zeggen. |
Citaat:
Citaat:
|
|
|
maw, een te straffe flamingante mening uiten in de pers = ontslag.
maar neen hoor, we mogen niet twijfelen aan hun Vlaams-nationalisme! |
Citaat:
lol, dat is t enige wat er nog aan mankeerde, een 'vlaams-nationalistische' partij die iedereen die zich vlaams-nationalistisch op stelt aan de deur zet. origineel is het wel! byebye N-VA. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be