![]() |
Het leven wordt alsmaar duurder
Elektrische fietsen die sneller dan 25 km/u. rijden, zijn geen fietsen maar bromfietsen.
Daarom zijn er nieuwe specifieke regels opgenomen in de Wegcode Vanaf 1 oktober is een rijbewijs en een helm verplicht en moeten de fietsen ook een nummerplaat hebben. http://www.standaard.be/cnt/dmf20160913_02466452 |
Je bent "vergeten" de N-VA de schuld te geven voor het bestaan van electrische fietsen die harder rijden dan 25km per uur.
|
Citaat:
|
En gewone fietsen met spelkaarten in de wielen die sneller gaan dan 25 km/u, wat daar mee ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien heb ik geen sossen nodig om �*l mijn posting mee te bevuilen. |
Citaat:
![]() Ook hond en kat terug medaille rond nek, dit alles om de 'lege staatskas' even wat bij te spijzen. :rofl: |
Het gaat over elektrische fietsen, universalia.
Meer bepaald over elektrische fietsen die sneller kunnen rijden 25km per uur. Voor zover ik weet zijn ook alleen bromfietsen die harder rijden dan 25km per uur onderworpen aan dezelfde wet. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe kan je nu vergeten dat die snelle electrische fietsen een uitvinding zijn van Dewever? Dat patent brengt hem nog wat extra's in het laatje. :roll: |
Dan gaan er binnenkort weer een paar meer met de auto naar het werk. Zou er mij niet druk in maken.
http://antwerpenize.be/post/20578752...ed-alternatief Goed alternatief? Goed zot! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is dan ook de NVA haar schuld!
|
Als het wetsvoorstel van de CD&V er door komt dat toelaat ook fietsvergoeding te betalen voor speed e bikes (tot 45 km/h) gaat het een zeer populair pendelding worden.
Ikzelf schaf mij dan zeker eentje aan. Ik woon op 25 km van mijn werk, maar kan via een jaagpad/bosrijke omgeving ernaar fietsen. Tsjing 220 euro per maand netto ! 18 maanden terugbetaaltijd voor de fiets, de rest van de levensduur is winst. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoeveel kost een nieuwe, kleine wagen? Plus dan op jaarbasis de kosten voor onderhoud, keuring, verkeersbelasting, benzine...? En dan de vergelijking met een snelle elektrische fiets en de daarbij horende kosten? |
Citaat:
|
Citaat:
De verzekering van een snelle fiets zal trouwens op een goede honderd tot honderdvijftig euro komen. Verwaarloosbaar op de kostprijs van zo'n snelle fiets. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be