![]() |
‘Hillary is dood.
‘Hillary is dood’, volgens TV-zender New York; daarna dubbelganger ingezet?
Wat is hier van waar? Niets is onmogelijk natuurlijk, een samenzwering zodat Obama nog een tijdje president kan blijven? Verkiezingen kunnen worden geannuleerd na Clintons overlijden: Krijgt Obama zijn gedroomde 3e termijn? Filmpje voor zolang het nog op youtube zal staan. ![]() Een dubbelganger, dat kan wel best eens wezen, maar omdat ze dood zou zijn??????? De mogelijke dubbelganger bij Chelsea Clintons appartement. Rechtsboven: foto van Hillary met volgens sommigen een speciale zonnebril met blauw glas dat epileptische aanvallen moet voorkomen (4). Rechtsonder: foto* van een nieuwe peiling in de VS, waarin Trump weer voor ligt op Hillary (3), ondanks het feit dat de peilingen zwaar worden gemanipuleerd. (*Met dank aan een lezer die nu in de VS is en deze foto nam). Lees hier meer De waarheid of niet, toch een raar gegeven als je weet dat bij overlijden Obama aanblijft. :? |
Citaat:
|
:cheer: Leve Hillary! :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
Conservatieven, behoudgezinden zijn rechts, alles moet kunnen zijn links. die voor recht en orde zijn rechts, die voor andermans geld opdoen zijn links.:-D:-D:-D |
Citaat:
|
Eén ding is zeker, een longontsteking heeft ze niet.
Dan ga je daar geen speechen geven zonder onderbroken te hoesten hoor. Als die al over zoiets klein liegt, te dom is geheime mails via een beveiligde lijn te sturen, ... vraag ik mij af: is die wel in staat voor een presidentschap? Misschien niet slecht voor het Westen dat zij uit de race valt. We moeten op Westerse belangen staan, niet uitdelen aan de islamieten die aan een invasie bezig zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Hilary heeft een longontsteking en liegt alles aan elkaar vast. Trump is dementerend en schreeuwt uit een vat vol tegenstrijdigheden in de onderbuik. Blijkbaar bestaat een groot deel van het Amerikaanse volk uit primitievelingen, die nooit verder komen dan het prairiecafe. |
Citaat:
We kennen die mensen hun achtergrond dan ook niet, voor hetzelfde geld namen zij deel aan een genocide. We moeten ook geen mensen opnemen wiens waarden haaks op die van ons staan. Wie geleerd zijn dat ongelovigen, christenen en joden ondermensen zijn. Toen Europa "primitief" was, was ze er veel beter aan toe. Sedert wij alles relativeren katapulteren wij onszelf de ondergang in. Wij integreren jihadisten, geven syriestrijders schadevergoeding in plaats van de kogel. Geef mij dan maar primitief Cato. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trump is ook niet dementer dan Ronald Reagen in den tijd en of Hilary een longontsteking heeft, ... Diegene die ik ken die dat al eens meegemaakt hebben die staken een week in hun bed. |
Citaat:
|
Het zijn hoogdagen voor nutters.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat niet om raketgeleerden he, laat ons stellen dat ons onderwijssysteem in de jaren 90 iets meer kwaliteit afleverde dan het hunne. |
Citaat:
Eigenlijk gaat voor de VS hetzelfde op, mocht ik in de US moeten kiezen nu dan werd het zonder twijfel ook Trump, ok hij spoort misschien niet. Maar wat is Hilary, ? Als minister van Buza een eigen emailserver gaan gebruiken en vervolgens mails laten verdwijnen, ... kom, kom,... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be