![]() |
Krijgen de N-VA-politici extra politiebewaking?
Ophef na uitspraak De Wever: “Als N-VA staatshervorming opnieuw uitstelt, dreigt opstand bij Vlaamse vleugel”.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160915_02469830 |
Citaat:
|
Citaat:
Soms ben je echt goed Xeno. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik herhaal mijn vraag: wie denkt er aan extra politiebewaking voor N-VA-politici, en waarom hebben ze die nodig?
Iemand? |
Citaat:
|
Kan iemand me verklaren wat de link is met eventuele extra politiebewaking voor N-VA politici?
|
Citaat:
|
Ik zie zelfs geen link tussen wat De Wever gezegd heeft, en wat het nieuwsblad en andere kranten er uit besluiten.
Ze trekken hun besluiten enkel om te beschadigen. De Wever zal eerst het stof wat laten neerdalen, en dan verduidelijking geven. En die verduidelijking zal ongeveer zo zijn: als de kiezer ons veel geeft, dan kunnen we veel communautair bereiken, als hij weinig geeft, dan minder. Maar tegenover de PS zal er altijd veel geëist worden. Desnoods breken we nogmaals het record regerinkske vormen. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U begrijpt toch wat een "opstand" inhoudt? Daar gaan klappen vallen, toch? VMO-toestanden. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat bedoelde je met de extra politiebewaking voor N-VA politici? |
Citaat:
Mooie poging tot humor. |
Citaat:
Ben jij zo heetgebakerd dat jij opstand en het gebruik van ernstig geweld als vanzelfsprekend aan mekaar linkt? We zijn niet meer in 1830, hoor. Opstand kan ook betekenen dat er Vlaams-nationalisten zullen afhaken. Dat ze niet allemaal zullen blijven pikken wat De Wever doet en de N-VA verlaten. Dit is wat Maddens schreef in het artikel waar jij je titel aan ophing: Citaat:
|
Citaat:
|
De TS is aan het dreigen met geweld.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be