![]() |
Turken krijgen raad Limburg te verlaten
Anonieme briefschrijver steelt tekst van Facebook en stuurt die naar Erdoganaanhangers: http://www.demorgen.be/binnenland/li...huis-bddc6d13/
Na al wat er gebeurd is, kan ik de briefschrijver alleen maar gelijk geven. Ik denk bovendien dat de emmer op het punt staat over te lopen: burgers gaan stilaan het recht in eigen handen nemen. Met dank aan onze politieke kaste die de boel zo heeft laten verrotten. |
Ik ben sinds de "coup" gestopt om Turkse winkels te frequenteren.
Helaas is het zo dat de bange Vlaming het niet durft om de vrij goed georganiseerde en elkaar steunende Erdoturken weg te pesten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar kijk eens wat een drama toen een paar dagen geleden Van Biesen de woordjes "Marrokanen" en "terug naar Marokko" uitsprak, in welke context ook! Onze bende politiekers kropen over elkaars buik heen door het stof want men had hun kiesvee beledigd! Over de eigen inwoners van dit landje maken ze zich niet druk! Ook al zijn er veel autochtonen die duizenden van die Marokkanen die niets dan last en kosten veroorzaken, en nog een heel grote bek hebben ook naar Marokko of elders in een islamparadijs wensen te zien verdwijnen! Bende zielige hypocrieten, die politiekers! De term "bange Vlaming" komt hier niet bij van pas! Die politiekers denken alleen aan hun eigen toekomst en tellen de stemmen die ze kunnen uit de vreemdelingenbak halen... Et après nous... le déluge! |
Citaat:
We zullen je steunen in grote getale ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kerel, doe iets. Boycotten is alvast een begin, zet mensen aan tot denken. |
Citaat:
ge zijt daar vet mee. ik sprak niet over boycotten: kerel, begin eraan ! |
Citaat:
|
Citaat:
Saluut ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik handel nooit met islamieten, niet enkel Turken. Zelfs geen pitta voor mij.
|
Citaat:
De meeste mensen zijn die zever meer dan kotsbeu. Aan mij zullen die geen bal verdienen daar ik daar niet op de winkel ga lopen. Ik ben zo geen fan van waterpijpen. 8O :roll: Zo snel mogelijk de deur wijzen en Turkije nooit toelaten tot de EU is de boodschap ... Dat men met bepaalde 'exotische' landen een 'deftige' handel drijft een 'goede' relatie heeft tot daartoe nog. Maar dat wil niet zeggen dat men de volksverhuizingen maar moet blijven toelaten. Ga ik nu in tegen zij die daar aan verdienen aan heel dat boeltje :? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be