![]() |
En de US-massamoorden worden hernomen...
Na een groen licht voor Bush worden de massamoorden opnieuw hernomen :
VS bombarderen rebellenbolwerk Fallujah ![]() ![]() Het Amerikaanse leger meldde barricades van opstandelingen in verschillende delen van de stad te hebben vernietigd. De luchtmacht zette bij de aanvallen AC-130 'Spectre Gunship'-vliegtuigen in, die een enorme vuurkracht hebben:usa :snipersm: :snipersm: . Amerikaanse artillerie beschiet de stad overdag. Onder de doden zijn, volgens lokale artsen, een moeder en een kind. Die werden geraakt toen ze in een auto probeerden te ontsnappen. Een andere vrouw raakte ernstig gewond en een tienermeisje verloor een been. :evil: |
Citaat:
Uiteraard dienen de Amerikanen uit Irak te verdwijnen alles is goed om de Zionistische lobby stokken in de wielen te steken!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sinds wanneer heeft Muqtada Al-Sadrh de Amerikaanse nationaliteit ? :lol:
|
Citaat:
Maar, weet U toevallig ook hoeveel mensen er gisteren in Tsjetjenië vermoord werden? Hoeveel in Congo en de Grote Meren (onder 'controle' van VN)? Hoeveel in Sudan (10.000 per maand en de VN, ja... zij onderhandelen voort)... Tja, verontwaardiging kan wel erg selectief zijn... Ter herinnering: in Rwanda, onder rechstreeks 'commando' van Annan en waarbij, wij, Belgen, rechtstreeks bij betrokken waren), 1 miljoen doden.... In Congo en de Grote Meren: de laatste vier jaar meer dan 4.000.000 doden (onder VN-toezicht)... Moest ik U niet beter kennen, ik zou zeggen: <<HYPOCRIET>> |
Citaat:
|
mijn theorie over Irak, gooi er een muur omheen, laat alle legers wegtrekken, en kom na 10 jaar terug. Dan kun je twee dingen vinden:
Of een mooi stuk leeg land waar je landbouw kan gaan bedrijven Of een in vrede levend volkje Wat wordt t? |
Citaat:
Je bent in feite niet echt rechts, eerder extreem-links. Geef het toe. ;-) |
Citaat:
En ik ben inderdaad rechts, Nationaal-Revolutionairen zijn altijd rechts geweest. |
Citaat:
Voor mij is het eigen volk nog steeds de Vlamingen, die ik een plaats gun in de vrije en voorspoedige Westerse wereld onder bescherming van de Verenigde Staten van Amerika die ik nog steeds ten volste vertrouw. ;-) |
Citaat:
En oh ja probeer eens inhoudelijk te reageren inplaats van uw op symbolen te fixeren. ![]() [SIZE=7][FONT=Arial Narrow]onderaan de foto zien we Antoon's fans tesamen met de gewelddadige Antifa demonstreren in het provinciestadje Hamm( Nordhein-Westfalen) tegen een pro-Palestina betoging van de Freie Nationalisten[/FONT][/SIZE] |
:lol: :lol: :lol: arafat-sjaaltjesdrager westlandje wordt boos.
Even dit : hoe kan men met jou inhoudelijk reageren? Heb je je eigen berichten al eens gelezen? :rofl: :rofl: :rofl: |
Ik die van mij wel, gij die van u ook??? :-D
Pijnlijk hé Antoon :lol: Dat jouw Hebreeuwse maatjes tesamen met het gewelddadige krakerstuig en andere linkse randimbecielen staan te demonstreren tegen rechtse nationalisten "like comrades in arms."... anarchisten-links tuig-zionisten en USA-lovers...1 front???? En dan mij beschuldigen van islam-collaboratie.... :roll: |
En toen werd Antoon héél stil....... ;-)
|
![]() |
Citaat:
|
Pfft toen saddam de koerden vergastte was er heel wat minder protest
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be